حیدری: کسب مدال در بازیهای آسیایی اهمیت بالایی دارد

کاراته کای تیم ملی بزرگسالان گفت: مدال بازیهای آسیایی برای هر ورزشکاری ارزشمند است و قطعاً قهرمانان برای رسیدن به آن تلاش می کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سامان حیدری کاراته کای سنگین وزن تیم ملی بزرگسالان گفت: برای حضور در لیگ جهانی کاراته وان اندونزی تمرینات پرفشارو خوبی را سپری کردیم و به احتمال زیاد با توجه به نزدیک شدن به حضور در این پیکارها از فشار تمرینات کاسته خواهد شد.

وی افزود: کاراته کاها سرحال و قبراق تمرینات آماده سازی را دنبال می کنند و جو دوستانه و صمیمانه ای بر اردوی تیم ملی حاکم است.

حیدری در خصوص حضور در بازیهای آسیایی گفت: همه با انرژی و قدرت تمرین می کنند اما هر کسی که شایسته تر باشد برای بازیهای آسیایی انتخاب خواهد شد ضمن اینکه کسب نتیجه در اندونزی هم برای انتخاب شدن یا نشدن تاثیر دارد.

وی در خصوص حضور میراسماعیلی در اردوی تیم ملی بزرگسالان گفت: حضور قهرمان جودوی جهان در اردوی تیم ملی خوب و تاثیرگذار بود و استفاده لازم را از نکات فنی بردیم، ضمن اینکه تکنیک های جودو با کاراته آمیخته شده است.

حیدری ادامه داد: فرصت کافی برای حضور در مسابقات معتبر داریم و می توانیم از حضور افرادی مانند میراسماعیلی بیشتر کمک بگیریم. تکنیک های دروکردن که در جودو و کاراته وجود دارد واجرای آن در میدان برای هر ورزشکاری حاشیه امنیت در مبارزه را به وجود می آورد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار