"مهرداد ضیایی" دخترش را به فال فروشی مجبور می کند

"مهرداد ضیایی" در سریال "زخم" در نقش جمال به ایفای نقش می پردازد.

"مهرداد ضیایی" بازیگر نقش جمال در مجموعه تلویزیونی "زخم" که مراحل تولید آن اوایل خردادماه آغاز شده است، درباره نقش خود به خبرنگار  رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:سیر تحول این نقش در طول داستان دیده می شود. از نقطه ای به نقطه دیگر می رسد و نقش پررنگی در این قسمت ها دارد.

ضیایی از بازیگران اصلی سریال "زخم" درباره رویکرد این مجموعه تلویزیونی گفت: در سریال "زخم" کاملا از این تعبیر فاصله گرفته می شود که همیشه با دغدغه ها و مسائل اجتماعی باید برخورد قهرآمیز صورت گیرد.

این بازیگر درباره نقش خود  عنوان کرد: من نقش جمال شخصیتی منفی را بازی می کنم که دخترش را به فال فروشی مجبور می کند. به نظرم نقشی که من بازی می کنم و سه قسمت ماجرای آن روایت می شود، بسیار خوب نوشته شده است. زیرا سیر تحول او دیده می شود، از نقطه ای به نقطه دیگر می رسد و نقش پررنگی در این قسمت ها دارد.

تغییر زندگی این جمال و دخترش هم به واسطه دفاتر مشاوره در کلانتری‌ها است و در طول قصه می بینیم که چگونه آن ها به این مساله ورود می کنند و درگیری شان با این ماجرا را می بینیم.

وی  ادامه داد: به طور کلی نقش ویژگی های پویایی دارد. این تحول برای بازیگران همیشه دلچسب است، زیرا نقش یک رنگ نیست و به واسطه روند قصه افت و خیزهای زیادی را تجربه می کند.

وقتی تماشاگر با نقش جمال برخورد می کند، در ابتدا ممکن است آن را پس بزند اما وقتی ماجرا پیش می رود و شرایط زندگی این شخصیت را می بیند، کم کم با آن همراه می شود و حتی ممکن است در پایان داستان به او حق بدهد.

ضیایی در خصوصی ویژگی های متن سریال افزود: خوشبختانه در فیلمنامه شخصیت پردزای خوبی صورت گرفته است و در نگاه اجرایی آقای آب پرور هم با توجه به سابقه کاری شان این اتفاق می افتد.

وی همچنین درباره گریم و ویژگی های ظاهری نقش خود نیز  اضهار داشت:گریم ویژگی خاصی ندارد اما به دلیل این که نقش جمال منفی است، باید در گریم این مشخصه را برساند. ولی در ادامه که به سمت و سوی مثبت کشیده می شود، گریمش هم تغییراتی می کند.

مجموعه تلویزیونی "زخم" که متن آن را سید سعید رحمانی نوشته است، کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما است که  با مشارکت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مراحل تولید خود را سپری می کند. کارگردانی این سریال را مسعود آب پرور و تهیه کنندگی آن را محسن علی اکبری بر عهده دارند. داستان این سریال درباره زنانی است که به عنوان مشاور در نیروی انتظامی فعالیت می کنند.

بدین ترتیب سروان الهام پویا دانش آموخته دانشکده افسری به عنوان مشاور و مددکار در کلانتری 132 مشغول به کار می‌شود. او به خاطر انتخاب چنین شغلی با پدرش دچار مشکل است و حالا در مواجهه با چالش های اجتماعی درگیر معضلات بزرگتری نیز می‌شود.همایون ارشادی، محمد صادقی، برزو ارجمند، امیر نوری بازیگران اصلی این مجموعه را تشکیل می دهند.


انتهای پیام/

برچسب ها: فیلم ، زخم ، مشاور ، شخصیت ، ضیایی ، سریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار