مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت

از تدوین سند تحول علوم انسانی تا معرفی "خوش‌تیپ‌ترین دختر" در دانشگاه

مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.


شفیعی: شعار "نه شرقی و نه غربی" باید در سبک زندگی‌ ما تحقق پیدا کند

نماینده جامعه اسلامی دانشجویان گفت: استقلال و شعار نه شرقی و نه غربی که خط و منش امام خمینی (ره) بود باید در همه عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و دانشگاه‌ها و همچنین در سبک زندگی‌مان تحقق پیدا کند.

میرزاده: خیزش اسلامی کشورهای مسلمان برگرفته از قیام تاریخی 15 خرداد است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه بازدید از از نمایشگاه عکس "یاد آفتاب" با بیان اینکه 15 خرداد نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی بوده است، گفت: امام خمینی (ره) با تدبیر و حکمت خود و با استعانت از کتاب حکمت نه تنها ملت ایران را بلکه بسیاری از ملت های مستضعف جهان را نجات داد.

اقدام‌‌ وزیر علوم در انتخاب ریاست دانشگاه مورد اشکال است

در نامه کارکنان و ایثارگران دانشگاه تربیت مدرس خطاب به فرجی‌دانا بیان شد: اقدامات اخیر جنابعالی در برگزاری انتخابات ریاست دانشگاه هرچند مورد نقد و اشکال است، اما در هر صورت قابل احترام می‌باشد. به شرطی که به آرای اعضای هیأت علمی احترام گذاشته شود.


تاکید مسئولان دانشگاه ارومیه در برخورد با مسببان معرفی "خوش‌‌تیپ‌ترین دختر" دانشگاه

دانشگاه سراسری ارومیه در پی انتشاری مبنی بر وقایع صورت گرفته در جشن فارغ‌التحصیلی ورودی‌های 89،‌ جوابیه‌ای صادر

آرامشی را که با مدیریت وزارت علوم از دانشگاه تربیت مدرس رفته، به دانشگاه بازگردانید

در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خطاب به وزارت علوم تاکید شد: با اعلان رسمی و تعیین تکلیف نهایی در مورد وضعیت ریاست دانشگاه و همچنین توضیح در مورد وقایع اخیر بوجود آمده، آرامشی را که با مدیریت وزارت علوم از صفحه دانشگاه تربیت مدرس کم رنگ شده است بطور مجدد به صحن دانشگاه بازگردد.

معرفی "خوش‌تیپ‌ترین دختر" در جشن فارغ‌التحصیلی یک دانشگاه! + تصاویر

معرفی خوش‌تیپ‌ترین دختر دانشکده منابع طبیعی دانشگاه سراسری ارومیه در جشن فار‌غ‌التحصیلی دانشجویان با حضور مسئولان دانشگاه انجام شد!

هادی‌زاده: مسئولان درباره حجاب در دانشگاه شیوه اعتدالی در پیش گیرند

دبیر سابق سیاسی انجمن اسلامی مستقل دانشگاه قم با بیان اینکه نباید حجاب در دانشگاه‌ها اجباری شود، گفت: مسئولان باید در مورد حجاب شیوه‌ای اعتدالی داشته باشند؛ چرا که برخورد تند با این بحث می‌تواند حجابی بیشتری را در پی‌داشته باشد.

خوش چهره در همایش "آدرس غلط": لزوم آسیب‌شناسی صحیح جهت برون رفت از مشکلات

یک کارشناس مسائل اقتصادی گفت: ما قطعا برای بیرون رفت از مشکلات باید یک آسیب‌شناسی درست داشته و نسبت به تصمیم‌ها حساس و دلنگرانی داشته باشیم که تصمیمات روی مذاکرات ما تاثیر می‌گذارد.

زیباکلام: گره خوردن معیشت مردم به تحریم خطای بزرگی است

زیبا کلام با تأکید بر اینکه گره خوردن معیشت مردم به تحریم خطای بزرگی است، گفت: باید راهکار مشکلات معیشتی را در سوء مدیریت‌ها و غارت‌های آقازادگان جستجو کنیم که اگر این منافذ را از بین ببریم وجود تحریم‌ها مشکلی را به وجود نمی‌آورد.

سیدحسن خمینی: هیچکس عذری در سرباززدن از کرسی‌های آزاد اندیشی ندارد

حجت الاسلام والمسلمين سيد حسن خميني گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی نیز بر راه اندازی کرسی‌های آزاد اندیشی تأکید داشته‌اند و به صراحت از همه خواسته‌اند اهتمام داشته باشند که نهضت آزاداندیشی روی زمین نماند و از این رو هیچ کس عذری در سرباز زدن از ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی در محیط‌های دانشگاهی ندارد.

حداد عادل: سند تحول علوم انسانی تدوین می‌شود

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از نگارش سند تحول علوم انسانی با استفاده از تجربیات دبیرخانه این شورا خبر دادو گفت: نسبت به تدوین و تصویب این سند مهم به عنوان یک نقشه راه اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار