فیلم های سینمایی آخر هفته شبکه یک سیما

فیلم های سینمایی آخر هفته شبکه یک سیما اعلام شد.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک، فیلم‌های «برکت»، «ستاره باران»، «به نام پدر»، «فصل شکار» و «نجات بزرگ» در پایان هفته و به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
 
برکت

فیلم تلویزیونی "برکت" به کارگردانی مهدی بشکوفه وتهیه کنندگی رضا ابوفاضلی چهارشنبه ۱۴ خردادماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در این فیلم پروانه معصومی، جعفر دهقان، افشین نخعی و پرستو صالحی بازی کرده و داستان درباره یک خاتون است که که یگانه پسرش در جنگ به شهادت رسیده است و به رسم سالهای جنگ و برای ادای نذر هرسال در سالگرد ارتحال امام (ره) نان می پزد و میان عزاداران توزیع می کند اما مدتی است که سخت بیمار شده و توان پختن نان و شرکت در مراسم را ندارد و ...
 
ستاره باران
فیلم داستانی"ستاره باران" ساخته بهمن زرین‌پور همزمان با سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد پنج شنبه 15 خرداد ساعت 9:00پخش می‌شود. این فیلم برای ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد ساخته شده است، مجموعه‌ای که داستان زندگی دو خانواده را در سال‌های 1342 بیان می‌کند. بهمن زرین‌پور کارگردانی این فیلم است .قاسم زارع، مینا جعفرزاده، شهرام عبدلی، محمدرضا داودنژاد، مینا نوروزی، فرحناز منافی‌ظاهر، روح‌الله کمالی و مختار سائقی از بازیگران این فیلم هستند .
 
 
مثل یک پدر

فیلم تلویزیونی «مثل یک پدر» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه کنندگی رضا کاشانی است که داستان فیلم در حال و هوای سال 1342 می گذرد و درباره شاگرد عکاسخانه ای است که بنابه شرایطی برای عکاسی از مردم وارد تظاهرات 15 خرداد می شود و اما مسائلی برای او اتفاق می افتد که ماجرای این تله فیلم را می سازد.  این فیلم ساعت 16 روز پانزدهم خرداد به روی آنتن شبکه یک سیما می رود.
 
 
فصل شکار

فیلم اکشن آمریکایی، محصول سال ۲۰۱۳ می‌باشد. کارگردان فیلم مارک استیون جانسون و بازیگران اصلی فیلم،  رابرت دنیرو و جان تراولتا هستند. فیلم روایت‌گر مبارزه افسر بازنشسته ارتش آمریکا و یک سرباز سابق صرب است. داستان فیلم درباره سرهنگ بنجامین فورد (دنیرو) است که برای فراموش کردن جنگ در کلبه ای در کوهستان به تنهایی زندگی می‌کند و روزی امیل کواک (تراولتا) را می‌بیند و گمان میکند که او یک توریست اروپاییست که برای شکار به منطقه آمده. سرهنگ فورد و کواک با هم دوستان نزدیکی شده تا اینکه کواک هویت اصلی خودش را نمایش می‌دهد و اصرار برگرفتن انتقام دارد... این فیلم ساعت 23:10 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
 
نجات بزرگ
 
این فیلم به کارگردانی کن کواپیس در سال ۲۰۱۲ ساخته شده و "درو بریمور" و "جان کراسینکی" در آن ایفای نقش کردند. در یکی از شهرهای کوچک واقع در آلاسکا یک گزارشگر تلویزیونی به نام "آدام " به همراه یکی از اعضای انجمن حفاظت از محیط زیست تصمیم می‌گیرند، جان سه نهنگ خاکستری را نجات دهند. این نهنگ‌ها به علت یخبندان سطح آب در حفره‌ای به دام افتاده و در آستانه مرگ هستند...  فیلم سینمایی «نجات بزرگ» ساعت14:40 جمعه 16 خرداد از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سینما ، فیلم ، داستان ، سالگرد ، برکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.