کشته شدن هشتاد تروريست در حملات ارتش عراق در فلوجه

نیروهای ارتش عراق با مشارکت نیروهای غیر دولتی « عصائب اهل الحق» و «گردانهای حزب الله عراق » 80 عضو گروهک تروریستی دولت اسلامی عراق و شام و هم پیمانان آن را در صقلاویه در فلوجه و یک منطقه دیگردر این شهر واقع در استان الانبار به هلاکت رساندند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازپایگاه اینترنتی خبری نهرین نت عراق؛  با اعلام این خبر افزود نیروهای ارتش همچنین بیش از نیمی از منطقه صقلاویه را پاکسازی و تعدادی خودرو و مقادیری اسلحه را مصادره کردند.
یک منبع از عراقی هایی که در عملیات نظامی مستقیم همراه نیروهای ارتش عراق علیه مکانهای تجمع گروهک تروریستی داعش و هم پیمانان آن به نام « شبه نظامیان انقلابیون عشایر » شرکت کرده اند گفت بیش از 45 تروریست در عملیاتی که 24 ساعت در منطقه صقلاویه در فلوجه طول کشید کشته شدند.
شبه نظامیان انقلابیون عشایر از بقایای گارد ریاست جمهوری منحل شده صدام حسین دیکتاتور سابق عراق و بقایای نظام وی تشکیل شده است.
این منبع گفت نیروهای ارتش با مشارکت جنگجویانی از گردانهای حزب الله و عصائب اهل الحق موفق شدند دهها تروریست را بکشند یا زخمی کند و بیش از نیمی از صقلاویه نیز پاکسازی شده است.
این منبع تأیید کرد یکی از فرماندهان داعش که سعودی بود کشته شد و چندین دستگاه خودروی شاسی بلند مصادره و شش دستگاه خودرو نیز منهدم و مقادیری اسلحه و مهمات نیز توقیف شد.
این منبع گفت یک گور جمعی که در آن بیش از 20 جسد از اعضای داعش دفن شده است پیدا شد.
نیروهای ارتش و داوطلبان شماری از تروریستها را که در تلاش بودند چندین بمب در حرم سید ابراهیم فرزند امام هادی علیه السلام در منطقه کرمه کار بگذارند به هلاکت رساندند و امنیت در حرم و اطراف آن برقرار شد و بمب هایی که برای منفجر کردن این حرم تدارک شده بود خنثی شد.
نیروهای ارتش با حمایت مسقیم نیروهای مردمی 23 تروریست عضو داعش را در محله شهدا در فلوجه و یازده تروریست سوری را در اطراف این محله در فلوجه به هلاکت رساندند.
احمد رزقان مسئول امور پزشکی و مسئول دفن اجساد تروریستهای وهابی در فلوجه که سوری بود نیز کشته شد.
این منبع گفت بر اساس نقشه هایی که تدارک دیده شده است صقلاویه می باید به طور کامل از وجود تروریستها در چند روز آینده پاکسازی شود و این منطقه از چند طرف به محاصره در آمده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار