شهرکرد/ معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد:

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از خطوط قرمز عبور نمی کند

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: این وزارتخانه از خطوط قرمز مد نظر مقام معظم رهبری، هرگز عبور نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حسین نوش آبادی در آیین معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در تالار غدیر شهرکرد گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رهمنون های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و هنر را سرلوحه کار خود قرار داده و بر حفظ ارزش های اسلامی تأکید دارد.

وی تصریح کرد: سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبتنی بر اندیشه های امام راحل (ره) و رهنمون های مقام معظم رهبری تعیین شده است.

نوش آبادی، با یادآوری سالروز ارتحال جانگذار امام خمینی (ره) و قیام پانزدهم خرداد تأکید کرد: بنیان و اصل اعتقادی بخش فرهنگ و هنر در کشور باید بر محور اندیشه های امام راحل (ره) باشد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال « فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی » تأکید کرد: بخش فرهنگ نیازمند مدیریت جهادی است تا بتواند در برابر تهاجم بیگانگان ایستادگی کند.

نوش آبادی گفت: در کنار اقتصاد مقاومتی باید فرهنگ مقاومتی نیز تقویت شود تا به واسطه داشته های فرهنگی اسلامی و ایرانی بتوان در برابر هجوم فرهنگ بیگانه مقاومت و ایستادگی کرد.

وی تصریح کرد: مقاومت فرهنگی و فرهنگ مقاومتی می تواند افق روشنی در حوزه فرهنگ و هنر را ترسیم کند.

نوش آبادی، در ادامه با اشاره به اتفاقات و حواشی جشنواره بین المللی فیلم کن فرانسه، حواشی پیرامون آن را مورد تأیید هیچ کس ندانست و گفت: کسی مخالف حضور هنرمندان در جشنواره های بین المللی نیست اما هنرمندان باید شئونات اسلامی و ملی را در این جشنواره ها رعایت کنند.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: بانوی هنرمند ایرانی که در این جشنواره حضور داشت، پس از بازگشت در نامه ای از مردم عذرخواهی کرد و کار خود را غفلت دانست و امید است هر کسی اشتباهی می کند بتواند نسبت اشتباه و خطای خود عذرخواهی کند.

معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت در آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری, به شهرکرد سفر کرد.

در این آیین، جواد کارگران به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات حسین گنجی در این سمت تقدیر شد./س

برچسب ها: وزارت ، فرهنگ ، ارشاد ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.