شهرکرد/

دانشگاه آزاد اسلامی سمت کارآفرین محوری حرکت می کند

دبیر ستاد نمایندگان تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: این دانشگاه به سمت کارآفرین محوری حرکت می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

محمدعلی نورایی گفت: دانشگاه آزاد موقعی موفق عمل می کند که دانشگاهی کارآفرین باشد، زمان آموزش محوری صرف در این دانشگاه به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: متولیان دانشگاه آزاد اسلامی قصد سرمایه گذاری در پروژه های اقتصادی کشور را دارند تا از لحاظ درآمدی وابستگی این دانشگاه به شهریه دانشجویان کاهش یابد.

نورایی اظهار داشت: با توجه به قابلیت های اقتصادی چهارمحال و بختیاری دانشگاه آزاد اسلامی آماده سرمایه گذاری در پروژه های اقتصادی این استان را دارد.

وی بیان داشت: شورای راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و ستاد سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری می توانند در این زمینه رایزنی کنند.

وی یادآور شد: در دنیا دانشگاه های بین المللی بیت 30 تا 50 درصد درآمدشان از محل شهریه دانشجوست و 50 درصد مابقی از طریق سرمایه گذاری در طرح های اقتصادی تامین می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی در بخش صنعت، عمران، کشاورزی و خدمات در این استان استقبال و حمایت می کنیم.

قاسم سلیمانی افزود: 17 منطقه ویژه گردشگری، راه های ارتباطی، بخش صنعت و کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری برای سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد.

وی ادامه داد: استان چهارمحال و بختیاری از نظر موقعیت محل اتصال فلات مرکزی کشور به آب های آزاد خلیج فارس است و از شرایط منحصر به فردی برای سرمایه گذاری برخوردار است./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.