شبکه سوريه حضور رأی دهندگان در ادلب و شهر جرمانا را گسترده توصيف کرد

حضور رأی دهندگان در شعبه های اخذرأی در استان ادلب گسترده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، حضور رأی دهندگان در شعبه های اخذرأی در استان ادلب گسترده است. 

حبیب کروم خبرنگار شبکه سوریه در ادلب در تماس مستقیم از طریق اسکایب گفت: جمع زیادی از مردم استان ادلب با روحیه مهرورزی و در عین حال با روحیه چالش طلبی تهدیدات به پای صندوق‌های رأی آمده اند که 111 شعبه اخذ رأی در این شهر وجود دارد.

ساکنان شهر جرمانا در ریف دمشق نیز از بامداد امروز به پای صندوقهای رأی رفته اند تا رئیس جمهور سوریه را انتخاب کنند. 

به گزارش شبکه تلویزیونی سوریه ، محمد جربوع خبرنگار شبکه سوریه در جرمانا در گزارش مستقیم گفت: همچنانکه می بینید استقبال مردم از انتخابات در اینجا خوب است.

یک زن گفت:" امروز روز پیروزی است. پس از سه و سال نیم انتخاب می کنیم. همه به جنگ با ما آمدند اما با همه اینها پایداری کردیم و پیروزیم. آنها به دنبال دموکراسی نیستند.می خواهیم رئیس جمهور را انتخاب کنیم تا کشور را به ساحل نجات برساند و در مقابل همه کسانی که با  ما می جنگند ایستادگی کند. در نهایت کسی پیروز خواهد شد که آنها از وی می ترسند او در مقابل توطئه ها ایستادگی کرده است."

یک رأی دهنده دیگر گفت:" انتخابات در فضای کاملا دموکراتیک برگزار می شود.من بر اساس وظیفه  ملی خود در انتخابات شرکت کرده ام هر انسانی آزاد است به هرکسی که می خواهد رأی بدهد."

یک زن گفت:" ما آمده ایم رأی بدهیم انتخابات ریاست جمهوری سوریه به خود سوریها مربوط می شوند دیگران حق ندارند در این خصوص اظهار نظر کنند. انتخابات کاملا دموکراتیک است ما برای اینکه به شخص خاصی رأی بدهیم در فشار نیستیم خدا رئیس جمهور را حفظ کند."

یک زن دیگر گفت:"هر شخصی در انتخاب آزاد است. قطعا ما از دکتر بشار اسد حمایت می کنیم قطعا او امنیت را در کشور برقرار می کند. به خاطر عشق به کشور و برای حمایت از بشار اسد در انتخابات شرکت کرده ام. پیام من به برخی کشورها آن است که دست از سر سوریه بردارند دست از حمایت از تروریسم و ویرانگری بردارند ما از این اقدامات آنان خسته شدیم."

یک زن دیگر گفت:" من به عنوان شهروند سوریه آمده ام تا انتخاب کنم و کشورم را سرافراز کنم برای سوریه آروزی خیر و خوبی و امنیت می کنیم."

انتهای پیام/

برچسب ها: مردم ، ادلب ، حضور ، گسترده ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار