جام جهانی 2014 برزیل؛

تیم ملی سوئیس در یک نگاه

تیم ملی سوئیس یکی از تیم‌های حاضر در جام‌جهانی 2014 برزیل است که در گروه E با تیم‌های اکوادور-هندوراس و فرانسه هم‌گروه است و در اولین دیدار خود به مصاف تیم اکوادو خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اوتمار هیتسفیلد سرمربی سوئیس 23 بازیکن را به اردوی تیم‌ ملی این  کشور برای  حضور در جام‌جهانی 2014 دعوت کرد که مروری بر بیوگرافی بازیکنان این تیم خواهیم داشت: 

دیگوبنالیو: بنالیو دروازه‌بان این تیم که متولد سال 1983 میلادی است و با 55 بازی ملی در تیم باشگاهی ولفسبورگ آلمان بازی می‌کند.

رومن بورکی: بورکی یکی دیگر از دروازه‌بان‌های این تیم متولد سال 1990 میلادی، بدون بازی ملی است که در تیم باشگاهی‌گراس هاپرز این کشور(سوئیس) عضو می‌باشد.

یان سومر: سومر دروازه‌بان تیم ملی سوئیس متولد سال 1988 میلادی است که 5 بازی ملی در کارنامه‌اش به چشم‌می‌خورد و در تیم‌باشگاهی بازل سوئیس بازی می‌کند.

ژان ژورو: ژورو مدافع تیم ملی سوئیس متولد 1987 میلادی با 43 بازی ملی و 1 گل ملی در تیم باشگاهی هامبورگ آلمان توپ می‌زند.

میشائیل لانک: LANG MICHAEL  لانک مدافع تیم ملی فوتبال سوئیس متولد 1991 میلادی است که 5 بازی ملی و یک گل ملی در کارنامه‌ فوتبالی‌اش به چشم می‌ خورد و در تیم باشگاهی گراس هاپرز سوئیس بازی می‌کند.

استفان لیخت اشتاینر: اشتاینر مدافع تیم ملی سوئیس متولد 1984 میلادی با 61 بازی ملی و 4 گل ملی در تیم  باشگاهی یوونتوس ایتالیا توپ می‌زند.

ریکاردو رودریگس: رودریگس مدافع تیم ملی سوئیس متولد 1992 میلادی است و با 19 بازی ملی‌بدون گل ملی درتیم باشگاهی ولفسبورگ آلمان توپ می‌زند.

فابین چار: چار مدافع تیم ملی سوئیس متولد 1991 میلادی است که در کارنامه‌ خود 5 بازی ملی و 3 گل ملی اندوخته دارد و در تیم باشگاهی بازل سوئیس توپ می‌زند.

فیلیر سندروس: سندروس مدافع تیم ملی سوئیس متولد 1985 میلادی است و با 52 بازی ملی و 5 گل ملی در تیم باشگاهی والنسیا توپ می‌زند.

استیوفون برگن: برگن مدافع تیم ملی سوئیس متولد 1983 میلادی با 40 بازی ملی و بدون گل ملی در تیم باشگاهی یانک بویز سوئیس توپ می‌زند.

رتوزیگلر: زیگلر مدافع تیم ملی سوئیس متولد 1986 میلادی با 34 بازی ملی و 1 گل ملی در تیم باشگاهی ساسولو ایتالیا عضو می‌باشد.

ترانکو ئیلوبارنتا: بارنتا هافبک تیم ملی سوئیس متولد 1985 میلادی است که در کارنامه‌اش 73 بازی ملی و 10 گل ملی به چشم می خورد و در تیم باشگاهی اینتراخت فرانکفورت آلمان توپ می‌زند.

والون بهرامی: بهرامی هافبک ایرانی‌الاصل تیم ملی سوئیس متولد 1985 میلادی است و با 46 بازی و 2 گل ملی در تیم ناپولی ایتالیا توپ می‌زند.

بلریم ژمایلی: ژمایلی هافبک تیم ملی سوئیس متولد 1986 میلادی است که با 32 بازی و 1 گل ملی در تیم باشگاهی‌ناپولی ایتالیا بازی می‌کند.

جلسون فرناندز: فرناندز هافبک تیم ملی سوئیس متولد سال 1986 میلادی با 46 بازی و 2 گل ملی در تیم باشگاهی فرایبورگ آلمان بازی می‌کند.

گوگهان اینلر: اینلر هافبک تیم ملی سوئیس متولد سال 1984 میلادی است که 71 بازی ملی و 6 گل ملی برای خود ثبت کرده و در تیم باشگاهی ناپولی ایتالیا بازی می‌کند.

ژردان شکیری: شکیری هافبک تیم ملی سوئیس متولد سال 1991 میلادی است که با توجه به 31 بازی ملی و 8 گل ملی که درکارنامه خود ثبت کرده  در تیم باشگاهی  بایرن مونیخ آلمان توپ می‌زند. 

والنتین استوکر: استوکر هافبک تیم ملی سوئیس متولد سال 1989 میلادی با 22 بازی ملی و 3 گل ملی در تیم باشگاهی بازل سوئیس توپ می‌زند.

گرانیت ژاکا: ژاکا هافبک تیم ملی سوئیس متولد سال 1992 میلادی است که 24 بازی ملی همراه با گل زده درکارنامه فوتبالی ملی‌اش به چشم می‌خورد. در تیم باشگاهی بورسیا مونشن گل باخ آلمان بازی می‌کند.

هریس صفروویچ: صفروویچ مهاجم تیم ملی سوئیس متولد سال 1992 میلادی است که با 9 بازی ملی و 1 گل ملی در تیم باشگاهی رئال سوسیه داد اسپانیا توپ می زند.

ارن دردی یوک(دردیوک): دردیوک مهاجم تیم ملی سوئیس متولد1988 میلادی است که 46 بازی ملی و 8 گل ملی در کارنامه‌اش به چشم‌می‌خورد و در تیم باشگاهی بایرلورکوزن آلمان عضو می‌باشد.

ماریو گاورنوویچ: گاورانوویچ مهاجم تیم ملی سوئیس متلود 1989 میلادی و با 10 بازی ملی و4 گل ملی در تیم باشگاهی زوریخ بازی می‌کند.

پاجتیم کاسامی: کاسامی هافبک تیم ملی سوئیس متولد سال 1992 میلادی است و 2 بازی ملی و 1 گل ملی اندوخته بازی‌های ملی‌اش است و در تیم باشگاهی فولام انگلیس عضو می‌باشد.

فابین فری: فری هافبک تیم ملی سوئیس متولد سال 1989 است که با 4 بازی ملی بدون گل زده در تیم باشگاهی‌بازل سوئیس عضو می‌باشد.

ماروین هیتس: هیتس مهاجم تیم ملی سوئیس متولد 1987 میلاد بدون بازی ملی است که در تیم باشگاهی آوگسبورگ آلمان توپ می‌زند.

جوزیپ درمیچ: درمیچ مهاجم تیم ملی سوئیس متولد سال 1992 است و با 5 بازی ملی و 2 گل ملی در تیم باشگاهی نوزنبرگ آلمان عضو می‌باشد.

آدمیر مهمدی: مهمدی مهاجم تیم ملی سوئیس است که متولد سال 1991 می‌باشد. بازی ملی و 1 گل ملی در کارنامه فوتبال ملی‌اش دیده می‌شود و در تیم باشگاهی فرایبورگ آلمان بازی می‌کند.

تیم کلوزه: کلوزه مدافع تیم ملی سوئیس که متولد سال 1988 میلادی می‌باشد و تجربه8 بازی ملی را دارد و در تیم باشگاهی ولفسبورگ آلمان توپ می‌زند.

سیلوان ویدمر: ویدمر مدافع تیم ملی سوئیس متولد سال 1993 میلادی است که تجربه بازی ملی ندارد و در تیم باشگاهی اودینزه ایتالیا عضو می‌باشد.

پیرمن شولگر: شولگر مدافع تیم ملی سوئیس می‌باشد که متولد سال 1987 میلادی است و تجربه 14باز پوشیدن پیراهن تیم ملی سوئیس را دارد، در تیم باشگاهی اینتراخت فرانکفورت آلمان بازی می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار