زاهدان /

کشف بیش از 400کیلو تریاک و دستگیری ۴ قاچاقچی در سیستان و بلوچستان

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 400کیلوگرم تریاک و دستگیری چهار قاچاقچی در دو عملیات کشف شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، ابراهیم قربانزاده افزود:در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر با استفاده از خودروهای سبک در محورهای فرعی "خاش - ایرانشهر" را دارند موضوع به طور جدی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با یکسری اقدامات تخصصی شب گذشته موفق به شناسایی خودرو حامل مواد مخدر در محورهای فرعی خاش ایرانشهر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران خودرو پژو حامل مواد مخدر را تحت نظر قرار داده و با موانع فیزیکی قصد توقیف آن را داشته که راننده و سرنشینان به محض رویت ماموران اقدام به تیراندازی و فرار از محل کردند که ماموران با تیراندازی به سمت خودرو لاستیک‌ها را مورد هدف قرار داده و قاچاقچیان پس از طی مسافت چند کیلومتری برای از بین بردن مدارک جرم اقدام به آتش زدن خودرو کرده و با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند.

قربانزاده با بیان امحاء حریق توسط نیروهای امدادی گفت: ماموران در بازدید از خودرو، مقدار 440 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: ماموران در ادامه عملیات، مالک اصلی مواد مخدر را که با یک دستگاه زانتیا و تعدادی از قاچاقچیان ،خودرو حامل مواد مخدر را اسکورت می‌کرد شناسایی کرده و پس از تعقیب و گریز موفق به دستگیری وی به همراه سه تن از قاچاقچیان شدند

انتهای پیام /ش/ن

برچسب ها: کشف ، دستگیری ، قاچاقچی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.