امرودی در دیدار با ایازی خبر داد

بهره برداری از باغ کتاب و پانورامای بیت المقدس تا پاییز93

بر طبق پیش بینی های صورت گرفته مراحل نهایی راه اندازی پروژه های باغ کتاب و پانورامای بیت المقدس تا پاییز 93 انجام خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام و المسلمین " امرودی " معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در دیدار با  " سید محمد هادی ایازی " رییس گروه مشاوران و مشاور عالی شهردار تهران ضمن بیان این مطلب افزود: در زمان تصدی  ایازی در سمت معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اقدامات بسیار خوبی در خصوص توسعه فضاهای فرهنگی و هنری انجام شده است که برخی از آنها نظیر موزه موسیقی، باغ موزه قصر و دفاع مقدس در سطح ملی بی نظیر هستند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه انجام این امور علاوه بر تاثیرات مثبت اجتماعی نظیر افزایش اعتماد شهروندان و جلب مشارکت شان در فعالیت ها، باعث شده است تا ساخت و توسعه فضاهای فرهنگی به مطالبه شهروندان از شهرداری تبدیل شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به فعالیت های آتی این معاونت گفت: تکمیل پروژه های شاخص فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و مذهبی در دستور کار قرار گرفته و بر طبق پیش بینی های صورت گرفته مراحل نهایی راه اندازی پروژه های باغ کتاب و پانورامای بیت المقدس تا پاییز 93 انجام خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین امرودی ادامه داد: علاوه بر این پروژه های جدید نظیر ساخت مساجد، سینما، آمفی تئاتر و ورزشگاه اختصاصی بانوان در سراهای محله، توسعه مراکز تفریحی و گردشگری و فضاهای ورزشی نیز در سطح مناطق اجرایی می شوند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران عنوان کرد:برگزاری جشنواره های شهری با موضوع فرهنگی، هنری، مذهبی، آئینی، فناوری اطلاعات، آموزش های شهروندی، ورزش، بانوان و مطالعاتی براساس ضرورت تحقق اهداف ماتریس فرهنگی شهر تداوم خواهد یافت.

وی ادامه داد: همچنین تلاش های گسترده ای برای جلب مشارکت سازمان ها مردم نهاد و افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی در اجرای پروژه ها به منظور تولید ثروت، دانش و منزلت در جامعه انجام خواهد شد.

" سید محمد هادی ایازی " در ادامه این جلسه ضمن مثبت ارزیابی کردن مجموعه تدابیر اتخاذ شده برای فعالیت های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: حضور حجت الاسلام و المسلمین امرودی منشا تحول جدی در عرصه فرهنگی و اجتماعی خواهند بود.
این نشست با حضور مدیران کل، مدیران عامل سازمان ها و شرکت های تابعه معاونت امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری تهران برگزار شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: باغ ، کتاب ، پاییز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار