طلا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تغییر دولت‌ها نباید موجب وقفه در پیگیری مطالبات مردم شود/ "مسکن مهر" در انتظار رسیدگی مسئولان

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران گفت: تغییر دولت‌ها نباید موجب وقفه در انجام تعهدات به مردم شود، زیرا تکمیل و تحویل پروژه مسکن مهر یکی از تعهدات دولت به مردم متقاضی است.

"حسین طلا" نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به معضلات پروژه مسکن مهر، اظهار داشت: تغییر دولت‌ها نباید موجب وقفه در انجام تعهدات به مردم شود، زیرا تکمیل و تحویل پروژه مسکن مهر یکی از تعهدات دولت به مردم متقاضی است.
 
وی با بیان اینکه مسئولان ذیربط باید خودشان را جای مردمی که پول پرداخت کرده‌ و امروز ساکن این خانه‌ها هستند بگذارند، تصریح کرد: وظیفه ما و تمام مسئولان قطعا این است که در رسیدگی به اموری که به زندگی مردم مرتبط است، نگاه سیاسی را کنار بگذاریم.
 
طلا ادامه داد: نباید در این راستا به گونه‌ای رفتار شود که برای مردم این شائبه‌ پیش آید که دولت جدید نمی‌خواهد امور عمرانی نیمه کاره مانده دولت قبل را تکمیل کند.
 
وی افزود: مشکلاتی که امروز مردم درباره مسکن مهر با آن مواجه هستند، کمبود امکانات رفاهی مانند آسانسور، کمبود سرانه‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی و عدم وجود جاده‌های مناسب جهت دسترسی‌های محلی است.
 
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه عدم دسترسی مناسب مردم به مسئولان مربوطه و ضعف در نظارت بر عملکرد پیمانکاران، نقص‌های قابل اشاره در پروژه مسکن مهر است، تاکید کرد: واحدهایی که به مردم متقاضی تحویل داده نشده، نشان از بلاتکلیفی اتمام پروژه‌ها دارد.
 
این نماینده مجلس در پایان از مدیران مربوطه از استانداری تهران به علت پیگیری‌هایشان تشکر و خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت دیگر مسئولان مرتبط این قبیل مشکلات هرچه زودتر حل شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار