مقام سوری: انتخابات سوريه سيلی به صورت آمريکا و هم‌پیمانانش است

مسئول سوری، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوریه را یک سیلی به صورت آمریکا و کشورهای غربی و همپیمانان آنان در منطقه دانست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، مسئول سوری، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوریه را یک سیلی به صورت آمریکا و کشورهای غربی و همپیمانان آنان در منطقه دانست.

"ملاذ مقداد" رئیس مرکز مطالعات وزارت اطلاع رسانی درباره انتخابات ریاست جمهوری سوریه گفت: سوریه با برگزاری انتخابات به صورت آمریکا و کشورهای غربی و همیپمانان خود در منطقه سیلی زده است. این همپیمانان با مفاهیم دموکراسی، تفکر و ارزش‌های اخلاقی آشنایی ندارند و از طریق مزدوران با ما مقابله می‌کنند، اما ما با تفکر و پایبندی به ساختار دولت و مفهوم شهروندی مقابله می‌کنیم.

ما اراده خود را با آزادی کامل بیان می‌کنیم همینطور که ارتش از شهروند سوری دفاع می‌کند. اکنون مردم با مشارکت در انتخابات از این ارتش حمایت می‌کنند. سوریه اکنون صفحه‌ای سخت و خونین را ورق می‌زند.

 البته این دوره ما را محکم‌تر ساخته است و ما در همه جبهه ها اعم از داخلی و خارجی مبارزه می‌کنیم. ما همانگونه که قبلا آماده بودیم اکنون نیز برای ساخت سوریه آماده هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار