هاشمی تشکری در جمع خبرنگاران

بزرگراه شهید لشکری بدون چراغ اداره می‌شود/ ایمنی معابر تنها هدف شهرداری تهران نیست

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ایمنی معابر تنها هدف ترافیکی شهرداری تهران نیست بلکه شهرداری تهران عمده توان و انرژی خود را در توسعه حمل ونقل عمومی شهر تهران بنا نهاده است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سیدجعفر هاشمی تشکری در مراسم افتتاح پل غیر همسطح شهید لشکری در جمع خبرنگاران با اشاره به این مطلب افزود: بزرگراه شهید لشکری یکی از مسیرهای پرتردد و پرتراکم ورودی تهران است که در طول روز بار زیادی از ترافیک را تحمل می‌کند.

وی بااشاره به اینکه این بزرگراه تاکنون به عنوان یک مسیر چراغ دار اداره می‌شد ، اظهار داشت: به دلیل حجم بالای تردد شهروندان دراین مسیر هر روز شاهد انباشت ترافیک، تصادف و تاخیرهای بیش از حد بودیم که با انجام بررسی‌های کارشناسی در این تقاطع در طول 18 ماه این تقاطع به یک تقاطع غیر همسطح تبدیل شد.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: شهروندان می‌توانند برای مسیرهای شرقی، غربی بدون ورود چراغ و هر گونه اضافه وقت و آلودگی هوا در این مسیر تردد کنند .

هاشمی تشکری با تاکید بر سیاست ایمن سازی معابر و بهبود ترافیک در تمام نقاط شهر در مدیریت شهرداری تهران به جدیت دنبال می‌شود تصریح کرد: بزرگراه شهید لشکری و بزرگراه فتح از جمله مسیرهایی هستند که در آینده بدون چراغ اداره خواهند شد.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری  تهران بیان داشت: نقاطی که دارای دور برگردان‌های نا امنی بودند تبدیل به مسیرهای امن و تقاطع هایی که سبب اتلاف وقت مردم می‌شد به یک معبر مطمئن و روان تبدیل شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سال 93 آغاز جهشی  بر توسعه حمل ونقل شهر تهران خواهد بود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار