اسماعیل نیا:

نظام پولی"تعاونی‌"ها نیازمند تحول است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت:نظام بانکی و پولی کشور برای تعاون باید متحول شود تا با ورود داده‌های مالی در مسیر تولید و اقتصاد به توسعه‌ تعاونی‌ها امیدوار بود.

محمداسماعیل‌نیا، نماینده مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، گفت: یکی از مشکلات عظیم تعاونی‌ها نظام پولی کشور است.
 
وی ادامه داد: نظام بانکی و پولی کشور برای این عرصه باید متحول شود تا با ورود داده‌های مالی در مسیر تولید و اقتصاد به توسعه تعاونی‌ها امیدوار بود.
 
این نماینده مجلس با بیان اینکه سازمان تعاون روستایی نقش کلیدی در پیاده‌سازی این عرصه دارد گفت: با توجه به اینکه سازمان تعاون روستایی با وظایف عمیق خود قابلیت یک وزارت‌خانه را دارد می‌تواند با ورود به منابع مالی تعاونی‌ها سبب قرار دادن درآمدهای مالی در جای درست خود شود.
 
اسماعیل‌نیا تأکید کرد: لزوم اجرای این طرح وجود یک سیستم مدیریتی قوی و یک نظام اداری مدرن است تا بتوان با ساماندهی تعاونی‌ها بازه تولید را تقویت کرد.
 
نماینده مردم کاشمر،بردسکن و خلیل آباد درمجلس در پایان گفت: در سیستم مالی تعاونی‌ها، شرح وظایف باید به درستی تعریف شود تا با پیش‌بینی از منابع موجود تعاونی‌ها، بتوان این اوضاع را با اتکا به فرهنگ کار جمعی سامان داد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار