به دنبال افتتاح شبکه‌ی "افق"؛

"افق" شبکه فرهنگی با ارزش های اسلامی و انقلابی/مدیریت شبکه‌ی افق تا اعلام افتتاح رسمی آن مشخص نیست

سید تقی سهرابی گفت: "افق" شبکه فرهنگی با ارزش های اسلامی و انقلابی از تولیدات سایر نهادهایی که بر اساس استراتژی‌های این شبکه برنامه‌هایی را داشته باشند، استقبال می‌کند.

سید تقی سهرابی مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما با اشاره به آغاز به کار شبکه تلویزیونی افق در گفتگو با خبرنگار رادیو  تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: شبکه افق همانطور که وعده داده شده بود از ساعات پایانی روز 12 خرداد با پخش یک برنامه‌ی یک ساعته که محتوای آن معرفی برنامه‌هایی است که قرار بوده در این شبکه پخش شود آغاز به کار کرد.

وی افزود: همانطور که قبلا عرض شد شبکه‌ی افق، رویکرد فرهنگی داشته و تحکیم مبانی دینی و ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی را در دستور کار خود دارد و از برنامه‌های یک ساعته که در حال پخش است و به نوعی معرفی برنامه‌ها بوده، استراتژی شبکه مشهود است.

سهرابی تصریح کرد: توجه به ارزش‌ها، فرهنگ و توجه به این شعار که ما می‌توانیم در حوزه‌های مختلف خود منشأ اثر باشیم و توجه به زیر ساخت‌های فرهنگی کشور و تاثیر انقلاب اسلامی در سایر ملل و همچنین بیان مقاومت مردم آزاده ی جهان در مقابل استکبار و استعمار در دستور کار شبکه‌ی افق قرار دارد.

مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما اظهار داشت:‌شبکه‌ی افق مانند شبکه‌های نسل دوم صدا و سیما که ظرف یکی دو سال اخیر شاهد افتتاح و راه اندازی آنها بودیم، مرحله‌ی آزمایشی را سپری می‌کند که هم موضوعات فنی در بحث سیگنال رسانی را بررسی می‌کند که با کیفیت عالی و روش تولید مباحثی خواهند بود که وقتی این روند طی می‌شود، با در نظر گرفتن بحث‌های مخاطبان با اعلام افتتاح رسمی آن‌ها را در نظر می‌گیریم.

سهرابی در پاسخ به این سوال که مدیریت شبکه افق را چه کسی عهده دار می‌شود و این موضوع که یکی از سایت‌های خبری نام مدیریت آن را اعلام کرده است گفت: شبکه‌ی افق در مرحله‌ی آزمایشی به مرحله‌ی رسمی مانند دیگر شبکه‌های تلویزیونی توسط معاونت سیما اداره می‌شود و بعد مدیریت شبکه اعلام خواهد شد. از آنجایی که "افق" شبکه‌ای تعاملی است، از تولیدات سایر نهادهایی که بر اساس استراتژی‌های این شبکه برنامه‌هایی را داشته باشند، استقبال می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا اعلام رسمی سازمان صدا و سیما ما به عنوان روابط عمومی هیچگونه خبری مبنی بر مدیریت شبکه را تایید نمی‌کنیم، عجله‌ نداشته باشند، مدیریت آن‌ را یک معاونت و سازمان عهده دار است. در صورتیکه کارها انجام شود و شبکه به صورت رسمی افتتاح گردد، مدیریت آن مشخص می‌شود و ما این گمانه زنی‌ها را تایید نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه ، افق ، نهاد ، استقبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.