اردبیل/

خط زمینی اردبیل، باکو راه اندازی می شود

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: جهت تسهیل ورود گردشگران خط زمینی اردبیل، باکو راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ قادر تقی زاده افزود: شرکت مسافربری اینتراس با شرکت سیما سفر همکاری کرده و مسافران می توانند در شهر باکو برای تهیه بلیط به شرکت مذکور مراجعه نمایند.

وی با بیان این که در صورت افزایش استقبال تعداد اتوبوس و روزهای برقراری خطوط زمینی افزایش خواهد یافت افزود: گردشگران جمهوری آذربایجان و یا اتباع ایرانی می توانند از طریق تهیه بلیط از شرکت های مذکور ساعت 9 قبل از ظهر روزهای یکشنبه ، سه شنبه و پنجشنبه به باکو و روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و شنبه نیز از باکو به اردبیل مسافرت کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: بر اساس نظرسنجی های انجام شده با همکاری جهاد دانشگاهی واحد اردبیل 4/49 درصد از اتباع آذری به قصد درمان و 5/34 درصد به قصد گردشگری وارد کشور ایران می شوند.

تقی زاده گفت: همچنین 7/9 درصد از گردشگران جمهوری آذربایجان به قصد تجارت و 7/4 درصد نیز به منظور دید و بازدید اقوام وارد کشور می شوند.

وی گفت: با ایجاد خط زمینی اردبیل ، باکو و درصورت استقبال می توان نسبت به برقراری خط هوایی بین دو شهر نیز رایزنی های لازم را با شرکت های هواپیمایی انجام داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، راه ، اندازی ، خط ، زمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.