پاشازاده: کی‌روش ریسک نخواهد کرد

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص ترکیب و سیستم چینش بازیکنان گفت: با توجه به آنکه تیم ملی کشورمان در گروه خود کم تجربه‌ترین تیم است بعید به نظر می‌رسد کی‌روش ریسک کرده و هجومی بازی کند.

مهدی پاشازاده در خصوص ترکیب و نحوه چینش بازیکنان تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی فوتبال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تا به حال تمامی بازی‌های گذشته تیم ملی با سیستم 4231 انجام شده و مسلماً در بازی‌های پیش روی نیز بازیکنان با همین سیستم چیده خواهند شد.
 
کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به اینکه تیم ملی کشورمان کم تجربه‌ترین تیم حاضر در گروه خود است تأکید کرد: این مسئله باعث می‌شود در مواجهه با کلیه تیمهای دیگر در گروهمان با همین سیستم 4231 بازی کنیم و این ترکیب چه در برابر آرژانتین که قدرتمندترین تیم گروه است و چه در برابر سایر تیمها مورد استفاده قرار می‌گیرد چرا که تیم ما کم تجربه‌ترین تیم گروه است.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا در صورتی که نتوانیم در بازی‌های ابتدایی نتیجه مطلوب کسب کنیم گفت: فکر نمی‌کنم کی‌روش ریسک کند و ما به هیچ وجه هجومی بازی نخواهیم کرد چرا که اگر به طور مثال در برابر آرژانتین هجومی بازی کنیم احتمال دریافت گلهای بیشتر وجود دارد.
 
پاشازاده ادامه داد: در بازی‌های جام جهانی تمامی بازیکنان باتجربه بازی خواهند کرد که از جمله می‌توان به آندونیک تیموریان، دژاگه قوچان نژاد اشاره کرد و امکان دارد در یک الی 2 پست مثل دفاع راست تغییراتی رخ دهد به طوری که منتظری در این پست گاهی جلوتر و گاهی عقب‌تر بازی کند.
 
پاشازاده در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص نتیجه بازی‌ها نمی‌شود پیش‌بینی کرد و حتی احتمال باخت سنگینی خصوصاً مقابل آرژانتین وجود دارد اما من به نتایج خوشبین هستم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کی روش ، ریسک ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی جوکار
۲۱:۲۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
شما فکر کن من بی طرفم...
جوادنکونام هم بی طرف....
بیاد یه مصاحبه کنه بگه من ایرانیم...
به نمایندگی از یه ملت میرم برزیل ...
اگه بحث حمایته بیاد بگه بازوبند چه ارزشی داره....
من ایرانیم..................
خیلیا میان بگن تا الان پیراهن قرمز بوده ..
بازوبند قرمز بوده....
بهترینها قرمز بوده .. اما الان ....
هر چی بوده تا الان بوده الان که ملت حساس شده تو مثلا بزرگی میتونی کوتاه بیا...
لیاقتشو داری یا علی ( ع)
آخرین اخبار