واکاوی قیام 15 خرداد با حضور اعضای خانواده شهید واقعه 15 خرداد در «زنده باد زندگی»

برنامه «زنده باد زندگی» به تهیه کنندگی و اجرای محمد جعفر خسروی امشب با دعوت از خانواده شهید معصوم شاهی و شاهدان عینی به واکاوی واقعه 15 خرداد می پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، این برنامه امشب موضوع «نقش ولایت امام خمینی (ره) در شکل گیری و ولایت آیت الله خامنه ای در تداوم پایداری انقلاب اسلامی» را از منظر حجت الاسلام محسن محمودی، استاد حوزه و دانشگاه بررسی خواهد کرد.
 
در این برنامه محمد جعفر خسروی در گفتگو با رضا، معصومه و محبوبه اعضا خانواده شهید معصوم شاهی، شهید واقعه 15 خرداد و همچنین حضور شاهدان عینی، به بازخوانی وقایع مهم تاریخی معاصر ایران می پردازند.
 
سحرگاه 15 خرداد 1342، دژخیمان رژیم ستمشاهی به خانه ی امام در قم یورش بردند و امام خمینی« قدس سره» را كه سه روز پیش از آن، به مناسبت عاشورای حسینی در مدرسه فیضیه، طی سخنان كوبنده ای پرده از جنایات شاه و اربابان امریكایی و اسراییلی او برداشته بود، دستگیر و دور از چشم مردم به زندانی در تهران منتقل كردند.
 
مجله شبانگاهی «زنده باد زندگی» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما است که یکشنبه تا چهارشنبه پس از خبر شبانگاهی روی آنتن تلویزیون می رود.

انتهای پیام/
برچسب ها: زندگی ، خانواده ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار