مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی" سه شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون :سیاست دشمنان اسلام به راه انداختن جنگ‌های داخلیِ نیابتی و برادرکشی در جوامع اسلامی است،تغییر دولت‌ها نباید موجب وقفه در پیگیری مطالبات مردم شود/ "مسکن مهر" در انتظار رسیدگی مسئولان و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

سیاست دشمنان اسلام به راه انداختن جنگ‌های داخلیِ نیابتی و برادرکشی در جوامع اسلامی است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/13/2311166_428.jpg

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اساتید، قاریان و حافظان مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تصریح کردند: امروز سیاست دشمنان اسلام براه انداختن جنگ‌های داخلیِ نیابتی و برادرکشی در جوامع اسلامی است اما متأسفانه برخی در امت اسلامی متوجه این سیاست شوم نیستند و حاضرند برای مقابله با برادران مسلمان خود دست بدست شیطان بدهند و حتی با رژیم صهیونیستی همکاری کنند.


تغییر دولت‌ها نباید موجب وقفه در پیگیری مطالبات مردم شود/ "مسکن مهر" در انتظار رسیدگی مسئولان

 سخنگوی مجمع نمایندگان تهران گفت: تغییر دولت‌ها نباید موجب وقفه در انجام تعهدات به مردم شود، زیرا تکمیل و تحویل پروژه مسکن مهر یکی از تعهدات دولت به مردم متقاضی است.


پرچم انقلاب پس از امام(ره) بر دوش رادمردی از سلاله پاک پیامبر قرار گرفت

رئیس جمهور در دیدار با میهمانان خارجی مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) گفت: امروز بعد از ۲۵ سال که از رحلت آن بزرگ‌مرد می‌گذرد پرچم انقلاب بعد از امام بر دوش رادمردی قرار گرفته که از سلاله پاک پیامبر(ص) و از راهروان امام راحل و از سرداران نهضت اسلامی بوده است، امروز رهبر بزرگوار و ملت ما همان راه، خط و مسیر امام را می‌پیمایند.


طراحی تصویر امام راحل با اشعار ایشان+عکس

تصویر زیر توسط "عباس رحیمی" با استفاده از اشعار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی طراحی شده است.


امام خمینی(ره) از هیچ قدرتی واهمه نداشت

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: امام(ره) بارها اعلام کردند که اسلام ابر قدرت‌ها را به خاک ذلت می‌کشاند و این نشان می‌دهد که ایشان به دنبال خوار کردن استکبار بودند.


شعار ایران-ایران در استقبال از هیئت اعزامی به سوریه

یکی از مواردی که باعث جلب توجه رسانه‌های خارجی حاضر در حوزه‌های رای‌گیری شده‌ است حضور دانشجویان و حمایت آنها از هیئت اعزامی کشورمان است


انتقاد جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از قطعنامه اخیر

پارلمان اروپا جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در رابطه با قطعنامه اخیر پارلمان اروپا بیانیه‌ای صادر کرد و از این قطعنامه انتقاد کرد.


قول مساعد رئيس دفتر مقابله با جرم سازمان ملل متحد برای بازگرداندن خاوری

 رئيس سازمان بازرسی كل كشور از رئيس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد(UNODC) در تهران خواست در بازگرداندن "محمودرضا خاوری" با دستگاه قضايی همكاری كند.


عدالت، عقلانيت و ولايت‌مداری را از مكتب امام(ره) بياموزيم

 رئیس دیوان عالی کشور گفت: در سالگرد ارتحال ملكوتی امام رضوان الله تعالی عليه به ملت شريف ايران مخصوصاً جوانان عزيز عرض می‌كنم شيوه عدالت، عقلانيت و ولايت‌مداری را از مكتب امام بياموزيم تا كشورمان از تهاجم فرهنگي قدرت‌های استكباری مصونيت داشته باشد.


بیعت با انگشتان آبی

 در حالی انتخابات ریاست جمهوری سوریه صبح امروز در سرتاسر این کشور آغاز شد که حضور مردم در پای صندوق های رای چشمگیر و شگفت انگیز بوده است.


اشک‌های دختر 6 ساله سوری همه را تحت تاثیر قرار داد / حضور پدرم را کنارم احساس می‌کنم
دختر 6 ساله شهید سوری در حالیکه با کمک مادرش رای او را به صندوق می‌انداخت با زبان دلنشین کودکانه‌اش به خبرنگار ما گفت: من الان احساس می‌کنم که پدرم کنار من حضور دارد. در حوزه رأی گیری مستقر در وزارت دادگستری در دمشق


تجلیل از جانبازان شاغل در دیوان عدالت اداری

 همزمان با میلاد مسعود حضرت عباس(ع) حجت‌الاسلام والمسلمین "محمدجعفر منتظری" رئیس دیوان عدالت اداری از جانبازان شاغل در دیوان تجلیل کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار