ادعای مقامات رژیم صهیونیستی

حماس قادر است تا مقادیر زیادی سلاح را در زمان کوتاه تولید کند

مقامات رژیم صهیونیستی در پی تشکیل دولت جدید در فلسطین و افزایش نگرانی آنها از وحدت میان گروههای فلسطینی دور تازه ای از تبلیغات رسانه ای علیه حماس را آغاز کرده اند.

به گزارش  سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رادیو رژیم صهیونیستی:مقامات رژیم صهیونیستی بار دیگر پرونده نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) را پس از تشکیل دولت وفاق ملی در فلسطین گشودند.مقامات رژیم صهیونیستی قصد دارند تا مانع به رسمیت شناخته شدن دولت جدید فلسطین از سوی جامعه جهانی شوند.

در گزارشی که رسانه های رژیم صهیونیستی آن را منتشر کردند یک مقام امنیتی مدعی شده است که این جنبش طرحی را برای توسعه توان نظامی خود تصویب کرده است و هم اکنون این جنبش قادر است تا مقادیر زیادی سلاح را در زمان کوتاه تولید کند.این مقام مدعی شده است جنبش حماس مراکزی را برای تولید موشک برپا کرده است که در این مراکز هزاران فروند موشک خمپاره تولید می شود.

بر اساس گفته این مقام صهیونیست، اسرائیل نگرانی خود از توافق میان حماس و فتح را مخفی نکرده است و حماس در مرحله بعد تلاش می کند تا توان نظامی خود را کرانه باختری توسعه دهد.

بر اساس این گزارش، مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شده اند حماس هم اکنون در تولید موشک به خودکفایی رسیده است، همچنین این جنبش امروز فرماندهانی دارد که می توانند افراد آن را آموزش دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۶ دی ۱۴۰۲
اگر ادعا کردند نوجوان نابغه فلسطینی در زیرزمین خانه شان بمب اتمی تولید کرده و حماس درصورت ازوم از انها استفاده خواهد کرد، تعجب نکنید.
آخرین اخبار