تقدیم اجرای «مسخ» به مدیر مرکز هنرهای نمایشی

اجرای 12 خرداد نمایش «مسخ» به حسین طاهری مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی تقدیم شد.

 به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نمایش، «مسخ» به نویسندگی و کارگردانی "نصیر ملکی جو" و مشاور هنری "اشکان خطیبی" شب گذشته 12 خرداد میزبان هنرمندانی چون لعیا زنگنه، هنگامه قاضیانی، لادن طباطبایی، حمیدرضا پگاه، مهدی کوشکی و محسن حسینی بود که در پایان، اجرا به حسین طاهری مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی تقدیم شد.

بنابر این گزارش، در خلاصه داستان نمایش مسخ آمده است: روایت تاریخی یک استحاله ی جمعی! نام مسخ خواه نا خواه برای ما همراه با پیش فهمی از رمان کافکا است. گره گوار زامزا در انزوای خودش، در رابطه با در حالی که یک روز در اتاقش کنار خانواده اش بود تبدیل به یک حشره ی وحشتناک شد.

رامین ناصر نصیر، لیلی رشیدی، فلامک جنیدی، الهه بخشی، محمد زیگساری، پوریا گلشناس، پگاه کاظمی، مهدی تشکری، نفسیه ملکی جو در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

علاقمندان با مراجعه به سایت های www.takhfifan.com  و www.tiwall.com  اقدام به خرید اینترنتی بلیت این نمایش نمایند و می توانند با شماره 09354602309 جهت رزرو تلفنی تماس حاصل کنند.  

همچنین نمایش «مسخ» از روز 31 اردیبهشت ماه اجرای خود را در تالار حافظ (روبروی تالار وحدت) آغاز کرده است که تا اویل تیر ساعت 20/30 به روی صحنه می رود. 


انتهای پیام/ اس

برچسب ها: مسخ ، نمایش ، تئاتر ، حسین طاهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار