آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور؛

ترافیک پر حجم در محورهای منتهی به حرم مطهر و تهران - قم / بارش باران در استان های شمالی

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در تشریح آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر  استان های گیلان، مازندران و اردبیل بارش پراکنده باران و لغزندگی معابر گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد:همچنین در حال حاضر برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به پایان رسیده است و این مسیر در حال تخلیه است و خوشبختانه هیچگونه مشکل ترافیکی وجود ندارد.

وی افزود: همچنین محور های منتهی به حرم مطهر و محور تهران به سمت قم دارای بار ترافیکی سنگین است.

سرهنگ حمیدی در ادامه اظهار داشت:جاده کرج-چالوس به سمت شمال یکطرفه است و محور هراز در استان مازندران از امام زاده هاشم تا دو راهی لاسم دارای با ترافیکی پرحجم و نیز استان گیلان و محور قزوین-رشت محدوده تونل منجیل، محور تهران - کرج و کرج - قزوین  بار ترافیکی سنگین حاکم است.


**ترافیک در جاده‌های شمال پرحجم-آذربایجان غربی بارانی / قم-تهران تردد ممنوع

سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: براساس آخرین تصاویر دریافتی در حال حاضر جاده کرج-چالوس به سمت شمال یکطرفه است و محور هراز در استان مازندران و نیز استان گیلان و محور قزوین-رشت محدوده تونل منجیل بار ترافیکی پرحجم و روان حاکم است.

وی افزود: همچنین در حال حاضر محورهای تهران-کرج و کرج-قزوین از ترافیک نیمه سنگین برخوردار است.

سرهنگ حمیدی ادامه داد: در محدوده حرم مطهر بار ترافیکی در حال حاضر آرام و روان است و کلیه کاروان‌های اعزامی از استان‌ها مستقر شده‌اند و نیز در محور تهران به سمت قم هیچگونه محدودیت تردد وجود ندارد و محور قم به سمت تهران با اعمال محدودیت از سوی عوامل پلیس راهور روبرو است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی  جاده‌های کشور تصریح کرد: در حال حاضر در اکثر محورهای استان آذربایجان غربی بارش باران و لغزندگی معابر گزارش شده و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.

 
سرهنگ حمیدی تصریح کرد: در حال حاضر محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه سازی، شمشک به دیزین به دلیل عدم ایمنی در تردد و کرمان به نهبندان به دلیل طغیان رودخانه کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی و با شماره تلفن‌های 120 و 88255555 پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: ترافیک ، در ، جاده های ، شمال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار