گروه F جام جهانی 2014؛

بازیکنان نیجریه را بهتر بشناسیم

تیم ملی فوتبال نیجریه یکی دیگر از تیم‌های حاضر در بیستین جام جهانی است که با 30 بازیکن خود راهی برزیل خواهد شد. در ادامه با اعضای این تیم بیشتر آشنا خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، وینسنت ایناما دروازه بان این تیم است که در سال 1982 به دنیا آمد و در تیم باشگاهی لیل فرانسه مشغول فعالیت است. ایناما تاکنون 89 بازی ملی انجام داده است. 

"آوستین اجیده" دیگر دروازه بان تیم نیجریه است که در سال 1984 میلادی به دنیا آمد او در تیم هاپول برشیوا رژیم صهیونیستی نیز بازی می‌کند. وی تاکنون 30 بازی ملی انجام داده است.  

"دانیل آکپی"  
او در سال 1986 به دنیا آمد و اولین تجربه بازی ملی‌اش را در رقابت‌های جام جهانی 2014 تجربه خواهد کرد. او در باشگاه واری ولوز نیجریه نیز بازی می‌کند.  

"چیگوزی آگبیم"  
دیگر سنگربان نیجریه‌ای‌هاست که در سال 1984 به دنیا آمد. وی تاکنون در 14 بازی ملی تیمش را همراهی کرده است و در تیم انگور نجرز نیجریه نیز در لیست دروازه بانی بازی می‌کند.  

"الدرسون اچیجلیه"
درسال 1988 به دنیا آمد و در پست مدافع برای تیم کشورش به میدان می‌رود. وی در تیم باشگاهی موناکو فرانسه نیز بازی می‌کند.  

"جون اوشانیوا"
 درسال 1990 بازی کرده است و نقش مدافع را برعهده دارد. تاکنون 9 بازی ملی انجام داده ولی هیچ گلی به ثمر نرسانده است. وی در باشگاه اشدود رژیم صهیونیستی نیز بازی می‌کند.  
"گادفری" اوبو آبونا"

او درسال 1990 به دنیا آمد و در تیم باشگاهی رایرزسیور ترکیه نیز بازی می‌کند. این مدافع تاکنون 33 بازی ملی انجام داده و 1 گل ملی را در کارنامه فوتبالی خود ثبت کرده است.  

"جوزف یوبو"
متولد 1980 میلادی است و علاوه بر تیم ملی کشور نیجریه در تیم باشگاهی نورویچ سیتی انگلستان نیز بازی می‌کند. او تاکنون 94 بازی ملی انجام داده و 7 گل به ثمر رسانده است. او یکی دیگر از مدافعان تیم نیجریه است.  

"کنث اومرو"
این مدافع از همراهان تیم نیجریه در رقابت‌های جام جهانی 2014 خواهد بود که در پست دفاع در زمین بازی می‌کند. او در سال 1993 به دنیا آمد و تاکنون 16 بازی ملی برای تیمش انجام داده است وی در تیم باشگاهی میدلز بورو انگلستان نیز بازی می‌کند.  

"کونل او دو نلامی"
 در سال 1991 به دنیا آمد و تاکنون 9 بازی ملی انجام داده است. او در تیم باشگاهی سانشاین استارز نیجریه نیز بازی می‌کند.  

"آفر آمبروسه"
در سال 1988 به دنیا آمد و در تیم سلتیک اسکاتلند نیز بازی می‌کند او تاکنون 34 بازی و یک گل ملی را در کارنامه خود ثبت کرده است.  

"آزو بویکه اگو وئکری"
در سال 1989 به دنیا آمد و 30 بازی ملی و یک گل ملی را تاکنون تجربه کرده است او برای تیم باشگاهی وری ولز، نیجریه نیز بازی می‌کند. پست او در زمین دفاع است.  

"جان اوبی مایکل"
متولد 1987 است و این هافبک برای تیم باشگاهی چلسی انگلیس نیز بازی می‌کند او تاکنون 57 بازی ملی و 4 گل ملی را به نام خود ثبت کرده است.  

"رامون عزیز"
متولد 1992 بوده و تاکنون تنها یک بازی ملی برای تیمش انجام داده وی نیز در زمین نقش هافبک را برعهده دارد. او در تیم باشگاهی آلمریا اسپانیا نیز توپ می‌زند.  

"جوئل اوبی"
در سال 1991 به دنیا آمده و در پست فابک برای تیم ملی نیجریه بازی می‌کند. او 12 بازی ملی انجام داده ولی هیچ گلی به ثمر نرسانده است. وی در تیم باشگاهی پارما ایتالیا نیز بازی می‌کند.  
"اوگنی اونازی"
متولد 1992 است و در تیم باشگاهی لاتزیو ایتالیا نیز بازی می‌کند و یکی بازیکنان تیم نیجریه در رقابت‌های برزیل 2014 است وی 19 بازی ملی در یک گل ملی را در کارنامه خود دارد.  

"اجیکه او زوئنی"
متولد 1992 است و 19 بازی ملی انجام داده و توانسته 3 گل ملی به حریفان بزند. او در تیم باشگاهی "انوگو رنجرز" نیجریه نیز بازی می‌کند.  

"نامدی او دوامادی"
این بازیکن که در پست نوروارد بازی می‌کند در سال 1990 به دنیا آمد و 12 بازی ملی و 4 گل ملی به ثمر رسانده است. وی در تیم باشگاهی "وارسی 1910" ایتالیا نیز بازی می‌کند.  

"نوسا ایگبور"
متولد 1990 است و در پست هافبک برای تیم ملی نیجریه و باشگاه رئال تبیس اسپانیا بازی می‌کند او 11 بازی ملی و 2 گل ملی را در کارنامه خود دارد.  

"ساندی امبا"
در سال 1988 به دنیا آمده و در پست هافبک بازی می‌کند او در باشگاه باسیتا فرانسه نیز توپ می‌زند و تاکنون 22 بازی ملی و 7 گل ملی را به نام خود ثبت کرده است.  

"روبن گابریل"  
در سال 1990 به دنیا آمد و تاکنون 9 بازی ملی انجام داده او در تیم باشگاهی واسلند بورن بلژیک نیز در پست هافبک بازی می‌کند.  

"میشاییل بابا تونده"
در سال 1992 به دنیا آمد و در پست فوروارد برای تیم ملی نیجریه و تیم باشگاهی وولین لوشک اوکراین بازی می‌کند. وی 2 بازی ملی را تاکنون انجام داده است.  

"احمد موسی"
وی در سال 1992 به دنیا آمد و در پست مهاجم به زمین می‌رود. 36 بازی ملی و 5 گل ملی از افتخارات اوست. احمد مرسی در تیم باشگاهی زسکا موسکا روسیه نیز بازی می‌کند.  

"شولا آمئوبی"
متولد 1981 است و یکی از مهاجمان تیم نیجریه است. وی در تیم باشگاهی نیوکاسل انگلستان نیز بازی می‌کند و 5 بازی ملی و 2 گل ملی را به نام خود ثبت کرده است.  

"امانوئل مینیکه"
در سال 1987 به دنیا آمد و 21 بازی ملی و 9 گل ملی را در کارنامه خود دارد. او که نقش مهاجم را دارد در تیم باشگاه فنر باغچه ترکیه نیز بازی می‌کند.  

"ویکتور اوبنیا"
 این بازیکن در سال 1987 به دنیا آمد و یکی دیگر از مهاجمان تیم نیجریه است. حضور در تیم ورونا ایتالیا و 48 بازی ملی و 13 گل ملی از افتخارات اوست.  

"پیتر اومونیگی"
درسال 1981 به دنیا آمد و 58 بازی ملی و 10 گل ملی در کارنامه فوتبالی‌اش ثبت شده است. او در پست مهاجم و در باشگاه استوک سیتی انگلستان نیز بازی می‌کند.  

"میشاییل اوچیو"
این بازیکن نیز در پست مهاجم بازی می‌کند. وی در سال 1990 به دنیا آمد و تنها توانستند در یک بازی ملی تیمش را همراهی کند. وی در تیم باشگاهی سرکل بروژ بلژیک نیز بازی می‌کند.  

"ویکتور موزز"
متولد 1990 است و در تیم باشگاهی لیورپول انگلستان در پست مهاجم بازی می‌کند او 6 گل ملی و 19 بازی ملی را در کارنامه خود دارد.  

"اوچه نوووفور"
در سال 1991 به دنیا آمد و در تیم باشگاهی هیرنوین هلند نیز بازی می‌کند. این مهاجم 4 بازی ملی و 2 گل ملی را در کارنامه خود دارد.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار