یکی از یادگاران دفاع مقدس:

توکل برخدا و توسل به معصومین رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود

یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، رمز پیروزی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی را توکل به خداوند، توسل به معصومین(ع) و اطاعت از ولایت فقیه دانست و گفت: مسیر انقلاب اسلامی فقط جنگ نبود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،سردار حسین نام‌نژاد  در دیدار صمیمانه خبرنگاران  اظهار داشت: پیامبر اسلام امام حسن(ع) و امام حسین(ع) را سید و بزرگان جوانان اهل بهشت معرفی کردند.

وی افزود: امام حسین(ع) خون خدا است و در بین ائمه و اهل بیت نداریم جز این امام بزرگ که برای مراسم اربعین‌اش با شکوه مراسم به مدت چندین روز برگزار کنند.

این یادگار دفاع مقدس در بیان گوشه‌هایی از نهضت عاشورا یادآور شد: امام حسین(ع) نیز فرمودند من خروج ندارم به لحاظ لذت‌طلبی و دنیاخواهی بلکه می خواهم امر به معروف و نهی از منکر را اقامه کرده و دین جدم را در آن زمان اصلاح کنم.

نام‌نژاد با اشاره به بیانات امام امت در خصوص سپاه پاسداران، متذکر شد: امام فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود و ای کاش من یک پاسدار بودم.

وی، رمز پیروزی ما در جنگ تحمیلی را توکل به خداوند، توسل به معصومین(ع) و اطاعت از ولایت فقیه دانست و گفت: مسیر انقلاب اسلامی فقط جنگ نبود.

این یادگار دفاع مقدس با بیان خاطرات زیادی از روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، قبل از آن، روزهای جنگ و دلیرمردی شهدا و رزمندگان، عنوان کرد: رزمندگان، ایثارگران و شهدای ما هنرمندان واقعی جامعه بودند.

وی با اشاره به نقش والای خانواده شهدا در ایام جنگ، عنوان داشت: توصیه‌ها و دلگرمی آنها در دل بهبوهه جنگ چنان قوت قلبی به ما می‌داد که انسان همه جراحت و زخم‌های تن خود را فراموش می‌کرد.

اینت یادگار دفاع مقدس، سخت‌ترین جنگ را در شلمچه توصیف کرد که در آن 45 شبانه‌روز رزمندگان تن به تن با دشمنان جنگیدند و مستقیم با آنها روبرو بودند.

نام‌نژاد از خاطرات شهادت حاج حسین بصیر، دلیرمردی‌های رزمندگانی همانند سردار علیجان میرشکار و جانباز 70 درصد رزمنده بابایی از شهرستان نور و شهادت شهید علی‌اکبر آویش گفت و بیان داشت: این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به سختی فراوان به دست آمد و هم‌اکنون وظیفه ما است تا از آن به بهترین شکل حفاظت کنیم.

وی با اشاره به برخی از امداد غیبی در جنگ تحمیلی یادآور شد: رزمندگان ما با اندامی کوچک و در سنین جوانی و نوجوانی دست به کارهای بزرگی زدند که دنیا هنوز نتوانسته عظمت آن را برای خود هضم کند.

این یادگار دفاع مقدس با تأکید بر اینکه همه ما هم‌اکنون مدیون مقام معظم رهبری هستیم، افزود: اگر کشورهایی همانند عراق، افغانستان، لیبی، مصر و دیگر کشورها را مشاهده کنید متوجه می‌شوید که تمام انقلاب ما یعنی امام امت و رهبری انقلاب.

نام‌نژاد با اشاره به وصیت‌نامه شهدا، خاطرنشان کرد: در این وصیت‌نامه‌ها آمده که پشتیبان ولایت‌فقیه باشید و امام و رهبری را تنها نگذارید.

وی با اعلام اینکه هم‌اکنون دشمن شیوه جنگ با کشورمان را تغییر داده و رو به جنگ فرهنگی آورده است، یادآور شد: آنها با کارهای ضدفرهنگ برنامه‌های زیادی در به دام انداختن نسل جوان دارند، ما نیز وظیفه داریم جوانان را بیدار کنیم، البته آن زمان برای جنگ بیش از یک هزار کیلومتر مسیر را طی می‌کردیم ولی هم‌اکنون دشمن با وسیله اینترنت، ماهواره و شبکه‌های ضد اخلاقی و خلاق فرهنگ در خانه‌های ما است.
برچسب ها: نام نژاد ، خبرگان ، توکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.