مصری‌ها از اعلام پيروزی السيسی در انتخابات خوشحال هستند

مردم مصر از اعلام پیروزی "عبد الفتاح السیسی" در انتخابات ریاست جمهوری این کشور بسیار خوشحال هستند.

به گزارش  سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه، مردم مصر از اعلام پیروزی عبد الفتاح السیسی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور بسیار خوشخال هستند.

"یاسر رشدی "خبرنگار شبکه تلویزیونی الاخباریه عربستان سعودی با تهیه گزارشی درباره پیروزی عبدالفتاح السیسی درانتخابات ریاست جمهوری مصر گفت: تصاویری که پخش می شود از واکنش مصری ها به پیروزی قاطع عبد الفتاح السیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر اشاره می کند. شادی مردم مصر نشانه تمایل این مردم برای بهبود اوضاع است تا مصر نقش خود را ایفا کند.

نیروهای ارتش از بامداد روز سه شنبه در ورودی میدان التحریر در قاهره و سایر میادین این کشور مستقر شدند، تا امنیت مراسم شادی مردم از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری را تامین کنند.

یکی از شهروندان مصری در این باره تصریح کرد:«رئیس جمهور قدرتمندی همچون السیسی می تواند از کشور محافظت کند».

شهروند دیگری خاطرنشان کرد:«این پیروزی متعلق به گروه خاصی نیست، بلکه امروز پیروزی برای مردم مصر است، که با اراده خود به السیسی رای دادند».

یک دختر جوان گفت: «ما بسیار خوشحالیم که السیسی به قدرت دست یافت و به خواسته خدا اوضاع کشور در دوره او بهتر می شود».

"جمیل عفیفی "تحلیلگر سیاسی تصریح کرد:« معلوم بود السیسی پیروز می شود، چون این مسئله خواسته مردم بود. به نظر من مراسم جشن در خیابان ها، که از اولین روز انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و تا روز سوکند یاد کردن ادامه خواهد یافت، نشان می دهد مردم مصر می خواهند از مرحله سیاه تاریخ خود بگذرند و به سوی آینده حرکت کند».

خبرنگار این شبکه در ادامه افزود: دادگاه عالی قانون اساسی مصر آمادگی لازم برای برگزاری مراسم سوگند عبد الفتاح السیسی ایجاد می کند. قرار است این مراسم روز شنبه یا یک شنبه آینده برگزار شود.

"محمد القزاز" روزنامه نگار در روزنامه الاهرام خاطرنشان کرد:«ما سه سال و نیم است که در بحران اقتصادی خیلی وخیم به سر می بریم. این مهمترین چالشی است که پیش روی عبد الفتاح السیسی رئیس جمهور مصر در مرحله آینده خواهد بود. باید به این مسئله توجه کند و از طرح هایی حمایت کند که برای مصری ها درآمد داشته باشد و بحران اقتصادی را حل کند».



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار