مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

ضرورت تعریف پیوست فرهنگی در کلیه اهداف و برنامه‌های ادارات و سازمانها

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران بر ضرورت تعریف پیوست فرهنگی در کلیه اهداف و برنامه‌های ادارات ورزش و جوانان سطح استان تهران تاکید نمود.

حسین نژاد فلاح مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ضمن اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر فرزانه انقلاب تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: یکی از پایه‌های اصلی در نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مباحث و عرصه فرهنگی است و در ارزیابی‌ها، همیشه فرهنگ مقدم بر حوزه‌های دیگر است.
 
وی در ادامه افزود: در همین راستا و در جهت تامین منویات حضرت آقا، هدف ما تعریف پیوست فرهنگی در کلیه فعالیت‌های اداره ورزش و جوانان در سطح استان تهران است و به مسئولان مربوطه نیز بر ضرورت و اهمیت آن تاکید موکد نموده‌ایم.
 
این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: بازدهی فعالیت‌های فرهنگی به طور طبیعی دیربازده است و نیازمند به برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر اصولی و مدونی است و در صورت عدم تحقق توسعه فرهنگی، در حوزه‌های دیگر با چالش مواجه خواهیم شد.
 
وی در ادامه با اشاره به نقش سازنده ورزش در فعالیت‌های فرهنگی تصریح کرد: در مباحث فرهنگی، تاثیرگذاری ورزش بسیار نافذ و موثر است و در واقع امر فرهنگ و ورزش جدا از هم نیست و جزء جدایی ناپذیر یکدیگر محسوب می‌شوند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در جهت تعریف پیوست‌های فرهنگی و تقویت هر چه بیشتر این حوزه، در شورای اداری استان به طور مفصل‌تری به جزئیان و ابعاد این دستور کار خواهیم پرداخت.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ورزش ، جوانان ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار