بذل و بخشش از حساب دختر جوان!

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از دستگیری مرد جوانی به جرم سرقت اینترنتی از حساب بانکی دختری جوان و بذل و بخشش آن به دوستانش خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ" اصغر باقریان" در تشریح این خبر گفت: با شکایت خانمی به نام "ل-ع" مبنی بر سرقت اینترنتی از حساب بانکیش موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان بهارستان قرار گرفت.
 
وی افزود: با آغاز رسیدگی ها توسط پلیس و انجام بررسی های فنی و تخصصی مشخص شد مبالغ به صورت خرید اینترنتی و همچنین خرید شارژ تلفن همراه از طریق گوشی به سرقت رفته است.
 
رئیس پلیس فتا غرب استان تهران ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا بر اساس یافته های بدست آمده رد پای سارق را شناسایی و طی عملیاتی وی را دستگیر کردند.
 
"باقریان" افزود: متهم در بازجویی ها ضمن پذیرش جرم انتسابی معترف شد، زمان مراجعه به مغازه شاکیه که خواهر دوستش بوده است متوجه می شود رمز دوم و شماره کارت وی روی زمین افتاده که آنرا را برداشته و از آن پس با استفاده از این اطلاعات از حساب شاکی شارژ خریده و برای دوستان خود ارسال می کرده است.
 
باقریان با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل بازجویی ها به مرجع قضایی تحویل شد، بار دیگر از مردم خواست؛ در نگهداری اطلاعات خصوصی خود از جمله رمز دوم کارت های عابر بانک خود دقت کافی کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دستگیری ، پلیس ، حوادث ، جوان ، سرقت ، خانم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
محمد
۰۹:۴۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
یعنی خاک تو سرت که به خواهر دوستت رحم نکردی حیون خاک تو سرت بی غیرت ...
آخرین اخبار