معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خبر داد:

آغاز بررسی های کارشناسی برای راه اندازی " شهر کودک " در پایتخت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت:بررسی کارشناسی برای اجرای پروژه شهر کودک با هدف ارایه آموزش های شهروندی و توسعه فرهنگ شهرنشینی منطبق با رویکردهای 18 گانه شهرداری تهران آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در بازدید از دکور فیلم سینمایی " شهر موش ها " در بوستان ولایت ضمن بیان این مطلب افزود: کلانشهر تهران نیازمند فضایی است که کودکان بتوانند در ضمن بازی آموزش ها و مهارت های لازم برای زندگی را کسب کنند.

وی گفت: در واقع برای تکمیل فرآیند جامعه پذیری کودکان باید از عناصر اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و هنری بهره گرفت تا بتوان با ایجاد انگیزه در آنها به موفقیت نایل شد.

حجت الاسلام و المسلمین امرودی ادامه داد: ایده ساخت شهر کودک با هدف ایجاد فضایی شاد و جذاب برای کودکان ارایه آموزش های شهروندی و توسعه فرهنگ شهرنشینی منطبق با رویکردهای 18 گانه شهرداری تهران شکل گرفته است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران عنوان کرد: بر طبق مذاکره های اولیه مقرر شده تا بررسی های لازم برای  اجرای این پروژه آغاز و موضوع انتقال دکور شهر موش ها و دیگر آثار سینمایی و تلویزیونی کودک و نوجوان به این مجموعه نیز از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری توسط کارشناسان مربوطه بررسی شود.

حجت الاسلام و المسلمین امرودی ادامه داد: کارکردهای دیگر نظیر لحاظ جذابیت های گردشگری برای دیگر گروه های سنی با توجه به رعایت اصل تجربه و حافظه تاریخی مشترک افراد جامعه نسبت به آثاری نظیر مدرسه موش ها و شخصیت های این مجموعه برای شهر کودک در نظرگرفته خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار