اخبار تیم فوتبال استقلال؛

جای خالی ملی پوشان حفظ می‌شود/تکمیل فهرست آبی‌ها بدون قرارداد

جای خالی ملی‌پوشان در تیم استقلال حفظ می‌شود و این در حالی است که آنها همراه تیم ملی عازم کشور برزیل هستند تا برای دیدارهای جام جهانی آماده شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران و به نقل از یک مقام آگاه، جای خالی ملی‌پوشان در تیم استقلال حفظ می‌شود و این در حالی است که آنها همراه تیم ملی عازم کشور برزیل هستند تا برای دیدارهای جام جهانی آماده شوند.

این در حالی است که بازیکنان ملی پوش استقلال پیش از همراهی تیم ملی به مسئولان تیم استقلال اعلام کردند که قصد ماندن در این تیم را ندارند زیرا هدف اصلی آنها حضور در تیم‌های اروپایی است و اگر شرایط برای حضور در اروپا مهیا نشود به تیم‌های عربی فکر می‌کنند.

شایان ذکر است، مسئولان تیم استقلال از سوی امیر قلعه‌نویی ماموریت دارند که شرایط را برای حضور این بازیکنان در تیم مهیا و آنها را در تیم حفظ کنند، این درحالی است که بازیکنان ملی پوش استقلال پس از جام جهانی با شرایط مالی خاص و توقع بالاتر برای تمدید قرارداد با استقلال وارد مذاکره می‌شوند.

** تکمیل فهرست آبی‌ها بدون قرارداد


استقلال فصل نقل و انتقالات را دیر آغاز کرده است اما قرار شده که آبی‌ها به موقع و در شرایطی ایده‌آل فصل را آغاز کنند و رسیدن به اهدافشان بدون تامین اوضاع مالی میسر نیست و این موضوع توسط مدیریت به اطلاع مسئولان رسیده است.

گفتنی است، فهرست آبی‌ها تکمیل شده است و جویباری بصورت پنهانی با تمامی اعضای مورد نظر سرمربی استقلال صحبت کرده است اما در نهایت هنوز هیچ بازیکن قرارداد نهایی با استقلالی‌ها امضا نکرده است و قرار شده است که پس از دریافت پول قراردادها نهایی شود.

شایان ذکر است، تکلیف نهایی آبی‌ها با در دست داشتن پول مشخص می‌شود و هیچ بازیکنی حاضر نیست که بدون دریافت پول قرارداد نهایی خود را ثبت کند و این موضوع استقلال را دچار مشکل کرده است.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار