عقد تفاهمنامه های مراکز امداد و نجات و مدیریت بحران در جنوب شرق پایتخت انجام می‌شود

ستاد مدیریت بحران منطقه 15 خبرداد: عقد تفاهم نامه های مراکز امداد و نجات و مدیریت بحران بهمنظور آماده سازی امکانات ایمنی و امداد و نجات منطقه 15 هنگام بروز بحران ها و بلایای طبیعی در این منطقه انجام می‌شود.

منوچهر رحیمی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 15 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح عقد تفاهمنامه های مراکز امداد و نجات و مدیریت بحران در منطقه 15 در دستور کار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور آماده سازی امکانات ایمنی و امداد و نجات منطقه 15 و ارتقا سطح سلامت و رفاه حال شهروندان هنگام بروز بحران ها و بلایای طبیعی در دست اجرا  است.
 
رحیمی اظهار داشت: در این طرح عقد قرداد مراکز امداد و نجات، مدیریت بحران، سازمان های خدمات رسان، مراکز تولیدی به منظور تهیه مواد غذایی، پوشاک، وسایل گرمایشی و سرمایشی و... انجام خواهد شد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح  افزود:عهد قرار داد مراکز امداد و نجات و مدیریت بحران منطقه 15، شناسایی مراکز بحران زا و بحران زدا در محلات 20 گانه و نواحی 8 گانه منطقه 15 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
رحیمی خاطر نشان کرد:آماده سازی و آموزش اعضای تخصصی  امداد و نجات و مدیریت بحران هنگام بروز بحران ها و بلایای طبیعی، آموزش چهره به چهره مدیریت بحران  ویژه شهروندان در محلات 20 گانه منطقه 15، برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی مدیریت بحران کمک های اولیه،اطفای حریق، چادر زنی کار با تجهیزات امداد و نجات و... از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 15 است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تفاهم ، نجات ، امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار