پیشکسوت هوانیروز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران:

روایت مراسم تشییع پیکر امام راحل با همکاری خلبانان هوانیروز

خلبان پیشکسوت هوانیروز گفت: مراسم ارتحال و انتقال جمعی از مسئولان و بیت امام راحل در 14 خرداد سال 68 با همکاری خلبانان هوا نیروز انجام می‌شد.

محمدزاده فرمانده گروهان هلی کوپتر پایگاه قلعه مرغی هوانیروز در زمان ارتحال امام در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: مراسم تشییع امام راحل و انتقال و جا به جایی برخی مسئولین و بیت امام راحل با هلی کوپترهای هوانیروز انجام می‌شد.

وی ادامه داد: در ایام ارتحال امام (ره) من فرمانده گروهان هلی کوپتر بودم و تمام هلی کوپتر های پایگاههای هوانیروز تهران در برگزاری با شکوه مراسم همکاری می‌کردند.

محمدزاده گفت: در روز تشییع پیکر امام راحل به دلیل ازدحام جمعیت خودرو حامل پیکر امام متوقف شده بود از این رو لازم بود با یک فروند هلی کوپتر پیکر امام راحل به بهشت زهرا (س) انتقال پیدا کند.
پیشکسوت هوانیروز گفت: در آن روز امیر سرتیپ محمد انصاری خلبان هلی کوپتر امام راحل به بهشت زهرا( س) انتخاب شدند و به همراه کمک خلبان سرگرد حبیب الله ملکوتی این ماموریت را به نحو احسن انجام دادند.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای هوانیروز از جوان‌ترین نیروهای مسلح بودند و همراه پیرو خط امام خمینی (ره) و فرمایشات ایشان را در دوران دفاع مقدس اطاعت می‌کردند.
 
انتهای پیام

برچسب ها: روایت ، مراسم ، ارتحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار