نامجو مطلق: مبلغ قرارداد کی‌روش را می‌توانیم روی تیم‌های پایه سرمایه گذاری کنیم

کارشناس فوتبال گفت: تمدید قرارداد 15 میلیاردی با کی‌روش برای فوتبال ما هزینه‌ی خیلی زیادی است.

 مجید نامجو مطلق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تمدید قرارداد با کی‌روش و مبلغ پیشنهادی وی برای تمدید قراردادش چند بخش دارد که یک بخشش این است که اگر ما به دنبال این هستیم که مربی بزرگ داشته باشیم پس باید همچنین قرارداد وی را بپذیریم.
 
وی ادامه داد: هر مربی بزرگ دیگری هم که بخواهد سرمربی‌گری تیم ملی فوتبالمان را به عهده داشته باشد و به جای کی‌روش بیاید وست فرد بالایی طلب می‌کند.
 
وی افزود: اما ما باید ببینیم به دنبال چه هدفی هستیم اگر مربی بزرگ می‌خواهیم پس همچین وست فردی طبیعی است.
 
وی بیان کرد: اما به اعتقاد من مبلغ قرارداد کی‌روش برای فوتبال ما و فدراسیون خیلی زیاد است و ما می‌توانیم این هزینه را روی تیم‌های پایه سرمایه گذاری کنیم و مربیان با تجربه و بازیکن ساز بیاوریم.
 
نامجو مطلق اظهار داشت: کفاشیان نباید الآن بحث تمدید قرارداد را به وسط می‌آورد زیرا ما نباید انگیزه کی‌روش را برای جام جهانی کم کنیم البته که کی‌روش مربی بزرگی است به خاطر آینده شغلی‌‌اش حداکثر توان خود را برای نتیجه گرفتن تیم می‌گذارد. اما از نظر من اگر بعد از جام جهانی تمدید قرارداد مطرح می‌کردند بهتر بود.
 
وی در خصوص کناره‌گیری مجید صالح از همراهی تیم ملی به جام جهانی2014 گفت: از اول اهداف کی‌روش مشخص بود که اعتقادی به مربی ایرانی ندارد و این را در تفکر کاری‌اش مشخص کرده است.
و اما کناره‌گیری صالح نظر شخصی خود وی بوده است و صحبتی در آن نیست.
 
وی در رابطه با سیستم چیدمان تیم ملی برای بازی در مقابل حریفان خود گفت: در واقع سیستم بر اساس موجودیت فوتبال کشورمان و تفکرات مربی به وجود می‌آید و ما قطعاً نمی‌توانیم بگوییم سیستم موردنظر چه چیزی باید باشد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید جوری بازی کنیم که در وهله اول گل نخوریم و بعد بتوانیم از ضد حمله‌های ایجاد شده نهایت استفاده را کنیم.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار