هيلاری کلينتون:

اميدوارم شاهد رئيس جمهور شدن يک زن در آمريکا باشم

هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق آمریکا و یکی از نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری این کشور در انتخابات آینده در مصاحبه ای گفت: امیدوار است شاهد تحقق رویای رئیس جمهور شدن یک زن در آمریکا باشد.

به گزارش  سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق آمریکا و یکی از نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری این کشور در انتخابات آینده در مصاحبه ای گفت: امیدوار است شاهد تحقق رویای رئیس جمهور شدن یک زن در آمریکا باشد.

کلینتون در یک مصاحبه مفصل با مجله پیپل که روز چهارشنبه منتشر شد گفت: من درباره آنچه که امروز در کشور و جهان می‌بینم نگران هستم. در ماههای آتی من درباره نقشی که باید ایفا کنم بیشتر فکر خواهم کرد.

هیلاری کلینتون گفت: داشتن یک رئیس جمهور زن در آمریکا چیزی است که عاشق تحقق آن هستم اما من باید درباره آنچه که فکر می‌کنم برایم مناسب است تصمیم بگیرم.

وزیر امور خارجه سابق آمریکا گفت رسوایی اخلاقی شوهرش بیل کلینتون را که دو سال آخر ریاست جمهوری وی را تضعیف کرد، فراموش کرده است.

هیلاری کلینتون در این مصاحبه هرگونه صحبت درباره مونیکا لوینسکی منشی سابق کاخ سفید را که رابطه اش با بیل کلینتون جنجال افرین شد کم اهمیت جلوه داد.

لوینسکی 40 ساله ماه گذشته در مصاحبه با نشریه ونیتی فیر گفت: می‌خواهد این رسوایی که کل زندگی اش را تحت الشعاع قرار داده پشت سر بگذارد. رابطه بیل کلینتون و مونیکا لوینسکی در پاییز سال 1998 فاش شد.

هیلاری کلینتون که احتمالا برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 نامزد خواهد شد گفت: این رسوایی مربوط به گذشته است و دیگر اهمیتی ندارد. وی افزود: من می‌خواهم در زمان حال زندگی کنم. 

این مصاحبه درست چند روز قبل از انتشار کتاب خاطرات هیلاری کلینتون به نام  گزینه های سخت  منتشر شده است.

کلینتون 66 ساله که در سال 2008 رقابت درون حزبی انتخاباتی را به باراک اوباما واگذار کرد در اندیشه حضور دوباره در انتخابات ریاست جمهوری است و سفر دوره ای وی برای تبلیغ این کتاب جدید یک راهکار برای زمینه سازی حضور در انتخابات 2016 نگریسته می‌شود.

همانطور که از کلینتون انتظار می‌رود، وی درباره برنامه های سیاسی آتی خود به طور مبهم صحبت کرد و حضور در انتخابات ریاست جمهوری را نه تکذیب و نه تایید کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار