لیگ جهانی 2014؛

باز هم تمرین برای کاهش اشتباهات/تاکید کواچ بر نظم تیمی

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران دومین تمرین خود را در برزیل باز هم با تاکید بر کاهش اشتباهات برگزار کردند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، این تمرین از ساعت 11 صبح چهارشنبه (به وقت محلی) در سالن جیناسیو ایبیرا پوئرای شهر سائوپائولو آغاز شد.

در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر کارلو ساتی بدنساز تیم ملی به کارهای کششی و گرم کردن پرداختند و سپس با تقسیم شدن دو تیم زیر نظر اسلوبودان کواچ برنامه های تاکتیکی مورد نظر کادر فنی را مرور کردند.

در این تمرین بیشترین تاکید کواچ بر کاهش اشتباهات فردی بازیکنان در دریافت، اسپک و سرویس بود.

در طول تمرین کواچ بارها کار بازیکنان را متوقف می کرد تا نکات مورد نظرش را برای آنها بیان کند اما چند بار و پس از تکرار اشتباهات از سوی بازیکنان، سرمربی صربستانی به شدت عصبانی شد و با فریاد از بازیکنان خواست اشتباهات ساده خود را ترک کنند.

در پایان تمرین نیز کواچ چند دقیقه با بازیکنان صحبت کرد و خطاب به آنها گفت: ما فرصت بسیار بزرگی داریم زیرا در لیگ جهانی در میان هشت تیم برتر جهان قرار گرفته ایم. کار سختی است ولی باید از این فرصت استفاده کنیم و تصور نکنید که با دو قهرمانی در آسیا کار شما به پایان رسیده است.

وی بازهم به برخی اشتباهات ملی پوشان در دو مسابقه با ایتالیا اشاره کرد و گفت: چیزی که من از شما می خواهم این است که در طول بازی نظم داشته باشید. هر بازیکنی ممکن است اشتباه کند اما این اشتباه نباید به معنای پایان یافتن مسابقه باشد. اگر کسی اشتباه کرد دیگران نباید بایستند و بازی را ادامه ندهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار