تکرار/

افجه‌ای: حساب باشگاه درشرف بازشدن است/سه کارگروه در باشگاه استقلال تشکیل دادیم

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: حساب باشگاه مسدود است و این حساب درشرف بازشدن است.

سید سعید افجه‌ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: درحال حاضر ما به خاطر مسدود شدن حساب باشگاه استقلال نمی‌توانیم قرارداد‌ها را نهایی کنیم.

افجه‌ای درادامه اظهار داشت: نظری جویباری مذاکرات را تا مرحله قرارداد بستن به پیش می‌برد و بعد از اینکه ما اعضای هیات مدیره دست به چک شدیم پرداخت‌ها را انجام و قانوناً با بازیکنان قرارداد بسته می‌شود.

وی تصریح کرد: به هر حال مسئله مسدود بودن حساب باشگاه حداکثر بعد از تعطیلات پیش رو برطرف می‌شود.

سخنگوی باشگاه استقلال عنوان کرد: هواداران از باشگاه استقلال توقع به حق دارند تا بازیکنان مطرح را جذب کند. بازیکنان مد نظری که برخی از اهالی فوتبال برای فصل آینده حدس زدند تا حدودی به واقعیت نزدیک است ولی قطعی نیست.

افجه‌ای بیان کرد: به هر حال هواداران صاحبان اصلی باشگاه استقلال هستند و انتظار دارند که تیم قدرتمندی را در فصل آینده مشاهده کنند. بر این اساس ما قصد داریم تیم قدرتمند و جوانی برای فصل بعد ببندیم.

وی بیان کرد: نظری جویباری استاد جذب بازیکن است و وی پیگیر نقل و انتقالات است و در موعد مقرر نتیجه را اعلام می‌کند و در همه موارد با هماهنگی سرمربی کارش را انجام می‌دهد.

افجه‌ای تصریح کرد: خلاءهایی در باشگاه استقلال وجود داشت به خاطر همین در جلسه هیات مدیره تصمیم گرفتیم که سه کارگروه تشکیل دهیم. کارهای علمی سرعت آنچنانی در باشگاه نداشت. بر این اساس ما قصد داریم که سرعت لازم را به بخش‌های علمی بدهیم.

سخنگوی باشگاه استقلال در ادامه اظهار داشت: کارگروه IT و شبکه مجازی با مدیریت صاحب یناه رئیس هیات مدیره تشکیل شد. صاحب پناه مدیر با تجربه‌ و کاربلد و گروه کارشناسی هم برای کارگروه IT انتخاب کرده است.

وی بیان کرد: کارهای مربوط به سایت باشگاه استقلال، اینترنت و ارتباط بین المللی توسط کارگروه IT انجام می‌شود. خبرهای مربوط به باشگاه استقلات هم از این به بعد در سایت جدید گذاشته می شود.

افجه‌ای در ادامه اظهار داشت: کار گروه علمی که صاحب پناه مسئولیت آن را برعهده دارد قرار است کارهای علمی را برنامه ریزی کند. کار علمی زمان می‌برد و نتیجه آن به درد هواداران می‌خورد.

وی تصرح کرد: کارگروه بهسازی و نوسازی دومین کارگروه تشکیل شده و در باشگاه استقلال است. صادق پور عضو هیات مدیره که جزو اهالی فوتبال است و هواداران وی را می‌شناسند وظیفه‌اش رسیدگی به مسائل سخت افزاری کمپ و محل فعلی باشگاه استقلال است.

افجه‌ای در مورد وضعیت زمین تلو گفت: علیرغم داشتن سند زمین تلو به درد باشگاه استقلال نمی‌خورد و باید کاربری‌اش عوض شود.

وی بیان کرد: کمپ باشگاه استقلال هم سند ندارد. وضعیت مالکیت کمپ باشگاه معلوم نیست. به هر حال ما پیگیر هستیم که وضعیت مالکیت کمپ را مشخص کنیم.

سخنگوی باشگاه استقلال تصریح کرد: کمپ استقلال علاوه بر اینکه باید وضعیت مالکیتش مشخص شود احتیاج به کارهای اساسی دارد. ظاهر ساختمان کمپ از جمله رختکن باید درست شود و خوابگاه هم برای شهرستانی‌ها قرار است درست کنیم. قلعه نویی هم از این کمپ بازدید کرده است و دستورات لازم را برای تعمیر داده است.

افجه‌ای بیان کرد: احراز مالکیت کمپ‌های تمرینی استقلال، پیگیری مسائل حقوقی و سند گرفتن برای هر دو محل ساختمان باشگاه و کمپ مرحوم ناصر حجازی مسئولیتش بر عهده نثاری شهردار منطقه 19 است.

وی در ادامه اظهار داشت: مسئولان سخت و محکم به دنبال احراز مالکیت کمپ‌های تمرینی باشگاه استقلال هستند. احتمال تغییر کاربری و یا معاوضه زمین تلو وجود دارد اما دو کمپ تمرینی دیگر را نیاز داریم و آنها را نمی‌فروشیم.

وی در مورد قرارداد نبستن قلعه نویی با باشگاه استقلال بیان کرد: قلعه نویی آنقدر با مرام است که این مسئله را دراختیار باشگاه وهیات مدیره گذاشته است. قلعه نویی می‌گوید درابتدا مطالبات بازیکنان را بدهید و بعد در مورد مبلغ قراردادم تصمیم گیری کنید. پیشنهاد مشخصی برای مبلغ قراردادش نداده است.

افجه‌ای بیان کرد: عشق به استقلال برای قلعه نویی مهمتر از شرط گذاشتن برای این تیم است. برخی از رسانه‌ها برای خوراک تبلیغاتی شان این مسائل را مطرح می‌کنند.

سخنگوی باشگاه استقلال عنوان کرد: به هر حال ما باید به قلعه نویی اصرار کنیم تا مسائل مالی‌اش را با ما در میان بگذارد.

وی در مورد بدهی مالیاتی باشگاه استقلال عنوان کرد: بدهی مالیاتی باشگاه کم نیست. این بدهی در مقایسه با بودجه‌مان بالا است. مالیات‌ها از 12،13 سال پیش روی هم تلنبارشده است. به هر حال ما امکان پر داخت یکجا مالیات را نداریم و به مرورآن را می‌پردازیم.

وی بیان کرد: بازیکنان باید با باشگاه تعامل کنند وملاحظه سقف بودجه را بکنند تا بتوانیم از پس هزینه‌های باشگاه برآییم.

افجه‌ای در پایان خاطر نشان کرد: در دو جلسه اعضای هیات مدیره تعامل خوبی با تاج داشتیم وزارت ورزش محکم پشت باشگاه استقلال ایستاده و هواداران نباید نگران مسائل مالی باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: افجه ای ، فوتبال ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار