لیگ جهانی والیبال2014؛

تمرین متنوع در سالن سرد سائوپائولو/برزیل آنالیز شد

تیم ملی والیبال ایران عصر چهارشنبه در هوای سرد سالن جیناسیو ایبیرا پوئرای شهر سائوپائولو تمرین متنوعی زیر نظر کادر فنی برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ در این جلسه تمرینی پس از حرکات کششی و گرم کردن بازیکنان، بوبان و چورا سرمربی و مربی تیم ملی روی دو سکو رفتند و بازیکنان موظف بودند با دفاع و توپ گیری با اسپک های مربیان خود مقابله کنند و با جایگیری مناسب در مقابل جا خالی های کواچ و چورا توپ گیری انجام دهند.

در این تمرین تاکید کواچ بر جایگری صحیح بازیکنان عقب زمین در هنگام دفاع روی تور بود.در بخش بعدی تمرین بازیکنان در یک نیمه زمین جمع شدند و کواچ به نوبت به دست یکی از آنها اسپک می زد تا آنها توپ را دریافت و سپس پاس دریافتی را با اسپک به زمین حریف هدایت کنند.

در بخش بعد در هر طرف زمین دو بازیکن قرار می گرفتند و باید توپ را دریافت می کردند و سپس با پاس و اسپک به زمین مقابل می رساندند و بلافاصله جای خود را تغییر می دادند تا دو بازیکن دیگر جای آنها را بگیرند.

کار روی سرویس، دریافت و اسپک بخش دیگر تمرین بود و در پایان نیز دریافت کننده ها موظف بودند سرویس های موجی سعید معروف و مهدی مهدوی را دریافت کنند.

این تمرین دو ساعته در حالی برگزار شد که هوای سالن سرد بود و برخی بازیکنان ایران مجبور بودند با گرمکن یا پوشیدن دو لباس روی هم خود را از شر سرما در امان نگاه دارند.

از دیگر شاهکاری های میزبانی برزیلی ها بسته بودن درب سالن بود که موجب شد اتوبوس تیم ایران در خارج از ورزشگاه توقف کند و بازیکنان پیاده فاصله ورودی ورزشگاه تا سالن تمرین را بپیمایند که این موضوع مورد اعتراض کواچ و خوش خبر قرار گرفت.

جلسه آنالیز دیدار مقابل برزیل نیز پیش از این تمرین برگزار شد که در آن کادر فنی نقاط ضعف و قوت دومین حریف ایران در لیگ جهانی 2014 را برای بازیکنان تشریح کرد.

همچنین حسین معدنی و نوید مشجری مربی و آنالیزور تیم ملی در جلسه جداگانه ای به بررسی و آنالیز چرخش ها و تاکنیک های مختلف برزیلی ها پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار