"حمید بهمنی"در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عده‌ای در حق "انقلاب" خیانت کرده‌اند

برخی از دوستان با در اختیار قرار ندادن امکانات لازم برای ساخت فیلم‌های انقلابی به کارگردانان در نوع خود به انقلاب خیانت کرده‌اند.

"حمید بهمنی" کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: امسال مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود نگرانی خود را در حوزه فرهنگ به صورت بسیار واضح بیان کردند و این موضوع نشانگر این امر است که مدیریت فرهنگی در عرصه فرهنگ کم گذاشته و آن اتفاق مورد نظر در حوزه آثار انقلابی رخ نداده است.

وی افزود: سینمای انقلاب یک سینمای معمولی نیست و با ارزش‌ها و مفاهیم والایی سروکار دارد و آثار ساخته شده در این حوزه قابل احترام هستند اما کافی نیستند.

بهمنی عنوان کرد: کشوری مانند آفریقا برای حفظ موجودیت خود مقام فیلم‌سازان خود را حفظ کرد. اما در کشور خودمان برخی از فیلم‌سازان با وجود گرفتن بودجه‌های فراوان از نظام، فیلم‌هایی بر ضد کشور خودمان می‌سازند که به نوعی یک خیانت است و بخش زیادی از این موضوع ناشی از مدیریت فرهنگی ما است.

این کارگردان بیان کرد: برخی از دوستان به فیلم‌سازان انقلابی امکانات لازم برای ساخت چنین فیلم‌هایی را نمی‌‌دهند و این در نوع خود خیانت به انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: یک سری از افراد در عین ناباوری سوءاستفاده می‌کنند و برای بهبود این روند باید ضمن توجه به سخنان رهبر انقلاب به باورهای دینی و سنتی خود بازگردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.