لیگ جهانی والیبال 2014؛

ظریف: به هیچ عنوان موافق انتقادات نیستم/ باید به نیروهای جوان اعتماد کرد

تیم ملی والیبال کشورمان پس از قبول 2 شکست مقابل تیم ایتالیا روز جمعه سومین دیدار خود از سری مسابقات لیگ جهانی 2014 را مقابل تیم برزیل برگزار خواهد کرد.

فرهاد ظریف لیبرو تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: بازیکنان در 2 بازی قبل تمام سعی و تلاش خود را برای شکست حریف به کار گرفتند ولی قدرت ایتالیایی ها بسیار بالاست البته ما باید قبول کنیم که والیبال ایران برای دومین بار است که حضور در لیگ جهانی را تجربه می کند. این تایج را من به شخصه پیش از شروع بازی ها پیش بینی می کردم.

وی افزود: سال گذشته تیم ایران در مسابقات لیگ جهانی یک حضور استثنایی و خارق العاده را تجربه کرد تکرار آن نتایج و نوع عملکرد کار بسیار سختی خواهد بود. به نظر من بازی با برزیل هم برای ملی پوشان ایران سنگین خواهد بود چون این دیدار هم خارج از خانه برگزار می شود و برزیل یک تیم با تجربه و قدرتمند است البته نمی توان نتیجه بازی را از هم اکنون پیش بینی کرد.

فرهاد ظریف که به دلیل مصدومیت و طی کردن دوران بهبود از همراهی با تیم ملی در این مرحله از مسابقات محروم است در خصوص عملکرد "عبدالرضا علیزاده" لیبرو تیم ملی در 2 بازی ایران در برابر ایتالیا گفت: به هیچ عنوان با انتقاداتی که در خصوص عملکرد بازیکنان می شود موافق نیستم معتقدم باید در این شرایط از ملی پوشان حمایت صددرصد شود در حال حاضر پتانسیل تیم ملی ایران همین است. "علیزاده" هم نهایت تلاش خود را برای ارائه یک بازی خوب به کار گرفته است. لیگ جهانی میدان بزرگی است تجربه در این رویداد کمک برگی برای ملی پوشان است امیدوارم در بازی های بعدی شرایط بهتر شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این بازی ها جای خالی خود را در ترکیب تیم احساس می کند؟ اظهارداشت: بالاخره باید قبول کنیم که دوران بازیگری "فرهاد ظریف" یا دیگر بازیکنان یک زمانی تمام می شود باید به نیروهای جوان اعتماد کرد و به آنها میدان داد تا بر تجارب والیبالی خود بیافزایند و در آینده به عنوان نیروی مطمئن در تیم به آنها تکیه کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ظریف ، والیبال ، لیگ جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار