2 برادر با لباس دو کشور مختلف در جام جهانی برزیل

هر چند حضور دو برادر از دو کشور متفاوت در جام جهانی فوتبال بی سابقه نیست اما بازی آنها مقابل یکدیگر با دو ملیت متفاوت تنها یک بار اتفاق افتاده که امسال در برزیل هم تکرار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بازی دو برادر فوتبالیست در کنار هم چندان عجیب نیست و در تاریخ جام های جهانی برادران چارلتون در تیم ملی فوبال انگلیس 1966 در کنار رابرت و نیکو کواچ کروات در جام جهانی 2006 از آشناترین نام هایی هستند که به صورت خانوادگی جام جهانی را تجربه کردند اما بازی دو برادر با پیراهن تیمهای مختلف ملی سوژه جذابی است که کمتر پیش می آید.

جان و آرچی گودال برادران اسکاتلندی اولین کسانی بودند که این کار را انجام دادند. هر دو برادر از کشور خود خارج شدند و جان با پیراهن انگلیس و آرچی با لباس ایرلند شمالی به جام جهانی رفتند.

برادران ویری هم همین وضعیت را داشتند. ماسیمیلیانو با پیراهن استرالیا و کریس ویری با لباس ایتالیا در جام های جهانی بازی کردند. ما هیچ کدام از این برادران روبروی هم بازی نکردند و به همین دلیل هم مورد برادران بواتنگ در جام جهانی متفاوت از همه است.

دو برادر در جام جهانی آفریقای جنوبی با لباس غنا و آلمان مقابل هم قرار گرفتند و آلمان در نهایت یک بر صفر برنده شد.

حالا تاریخ در جام جهانی 2014 برزیل تکرار می شود. غنا و آلمان باز هم در روز 21 ژوئن در گروه D جام رو در روی هم قرار می گیرند. جروم با لباس آلمان و کوین- پرینس با لباس غنا دومین تورنمنت خود را تجربه می کنند.

کوین پرنیس 27 ساله می گوید: من انتظار بازی را می کشم به خصوص که هر دو برادر در زمین حضور داریم. 

جروم ادامه می دهد: قطعا بازی مقابل برادرم د رجام جهانی تجربه خاصی است، هر چند که بار اولمان هم نیست. همیشه در جام جهانی شرایط ویژه ای وجود دارد اما باری ما دو برادر این بازی خاصتر از بقیه بازیها است.

بواتنگها پدر یکسانی از کشور غنا دارد اما مادر آنها متفاوت است. هر چند که هر دو نفر در آلمان بزرگ شده اند و شروع فوتبالشان با هم بود اما کوین بعد از مدتی راه خود را جدا کرد و به غنا برگشت.

در این جام جهانی کیون به عنوان مهاجم و جروم به عنوان مدافع برای تیمهایشان بازی می کنند و به همین دلیل دو برادر کاملا رو در روی هم بازی خواهند کرد. 

خانواده بی طرف

خانواده بواتنگ هم با این شرایط احساسات متضادی در زمان بازی آلمان و غنا خواهند داشت.
 
پدر دو برادر معمولا در زمان بازی آنها بی طرف است و برای هر دو آرزوی موفقیت می کند در حالی که مادران آنها طرفدار پسر خود هستند. 

جروم تاکید می کند که خانواده آنها همیشه به دنبال برنده شدن تیم بهتر هستند و کوین اضافه می کند: برای والدین ما مهم نیست که چه کسی برنده می شود آنها دوست دارند ما بهترین بازی خود را انجام دهیم، مصدوم نشویم و از عملکرد خودمانن راضی باشیم.
 
البته دو برادر در داخل و خارج از زمین فوتبال با هم رقابت سختی دارند. جروم توضیح می دهد: چند چیز هست که من در آنها بهترم. بسکتبال، تنیس روی میز و تنیس تخصص من است و همچنین در پلی استیشن همیشه برنده می شوم. 

و در مقابل هر دو برادر احترام زیادی برای هم قائل هستند و از بازی یکدیگر تعریف می کنند. بواتنگها که تا کمتر از دو هفته دیگر روبروی هم قرار می گیرند برای هم آرزوی موفقیت دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: برادران ، بواتنگ ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار