شماره ٦٠؛

بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۳/۰۳/۲۳

از این بسته می‌توانيد جالب‌ترین بازی‌های اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها آشنا می‌کند. بازی‌های جالب برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه در یک هفته گذشته بود.

 

 



 

برای اندروید؛
مزرعه داری و مدیریت مزرعه کار ساده ای نیست اما بسیار لذت بخش است. هیچ چیزی نمی تواند جایگزین حس زیبای کاشتن یک گل، مراقبت از آن و سپس تماشای زیبایی اش شود. مزرعه شادی یک بازی اندرویدی ایرانی است که از گیم پلی و گرافیک عالی بهره می‌برد، این بازی در سبک مدیریت منابع ساخته شده است و وظیفه شما کمک به سهراب است تا مزرعه‌اش را مدیریت کند و با پرورش محصولات مختلف، برای مزرعه درآمد زایی کند.

 


 

 

 
این بار بازی "تنها در خانه" شما را سرگرم می کند؛
"تنها در خانه2" یا همان گمشده در شهر نیویورک فیلم جذاب و هیجان انگیزی است که در آن پسر بچه ای باهوش از دست سارقان فرار می کند و با استفاده از روش های مختلف آن ها را دستگیر می کند، این بازی هم از روی فیلم سینمایی تنها در خانه ساخته شده است و در آن شما نقش پسر بچه با هوش را خواهید داشت. برای این که از دست سارقین فرار کنید، فقط با نهایت سرعت بدوید و سر راه آن ها تله های مختلفی قرار دهید.

 

 


 

یک بازی ایرانی

مهم نیست شما هفت سال سن دارید یا هفتاد سال، شما می توانید به عنوان باغبان سرزمین گرده ها، به گرده ها کمک کنید تا سر جای مناسب قرار گیرند و گلها را شکوفا کنند. اما باید مراقب گرده های سیاه هم باشید که کار شما را خراب نکنند. مرحله به مرحله جلود بروید و گلهای بیشتری را شکوفا کنید.

 

 


 

برای اندروید؛

شما در  در این بازی شبیه ساز پرواز می توانید سوار بر یک هواپیمای بزرگ شوید و کنترل آنرا بدست بگیرید.

 

 


 

برای اندروید؛

در بازی moy شما نقش مراقبت از حیوان مورد علاقه‌تان را بر عهده دارید، باید به او غذا دهید، آن را حمام ببرید و حتی اگر مریض شد او را به دکتر ببرید. این بازی در جهان بیش از دو هزار کاربر دارد که در حال بازی کردن این هستند. بازی پو سرچشمه گرفته شده از این بازی است و شباهت هایی با آن بازی دارد. این بازی می تواند شما را ساعت ها مشغول کند و آن شما را سرگرم کند.

 

 


 

ویژه اندرویدی ها؛
اگر توانایی رانندگی با اتومبیل، کامیون و اتوبوس را ندارید، می توانید با نصب این بازی School driving 3D در تلفن همراه هوشمندتان، یک آموزشگاه رانندگی کامل را به همراه خود داشته باشید. حتما می دانید که برای دریافت گواهینامه رانندگی با هر وسیله، باید در ابتدا نمره ی لازم در امتحان آیین نامه به دست بیاورید تا نوبت به امتحان عملی برسد، پس در ابتدا سعی کنید به سوالات فنی و تئوریک پاسخ صحیح دهید تا نوبت به آموزش رانندگی به صورت عملی شود. در مرحله عملی باید با رعایت قوانین به درستی رانندگی کنید تا بتوانید گواهینامه رانندگی خود را اخذ کنید.
 

 


 

 
Hill Climb Racing برای اندروید و جاوا؛
در بازی Hill Climb Racing شما وسیله‌های نقلیه متفاوتی از جمله ماشین، تانک، موتور و... دارید که بعد از انتخاب وسیله نقلیه مورد نظر و جاده بازی شروع می‌شود، سعی کنید سکه‌هایی که در مسیر راه‌تان هست را جمع کنید و با نهایت سرعت حرکت کنید تا به موقع سوخت وسیله نقلیه را پر کنید. با سکه‌های جمع شده می‌توانید وسلیه نقلیه مورد نظرتان را بخرید و یا آن را ارتقا دهید. در واقع این بازی یکی از جالب‌ترین و اعتیاد‌ آور‌ترین بازی‌های رانندگی است که بر اساس فیزیک برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی ساخته شده است. در این نسخه از بازی ماشین پلیس، آمبولانس و محیط‌هایی جدید به بازی اضافه شده است.

 

 

 




گردآوری از: سالار واعظی

 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری

 
 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید
 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار