روز شنبه تظاهراتی در حمايت از قدس در مقابل سفارت اسرائيل در لندن برگزار می‌شود

فعالان انگلیسی و عربی در راستای فعالیتهای حمایت از مردم فلسطین و ادامه راهپیمایی ها در حمایت از قدس شریف، روز شنبه آینده تظاهراتی را در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در لندن برگزار می کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه رای الیوم چاپ لندن امروز با اعلام این خبر در پایگاه اینترنتی خود نوشت: برگزار کنندگان این تظاهرات تصریح کردند: این تظاهرات مسالمت آمیز بوده و هدف از برگزاری آن اعتراض به اشغالگریهای صهیونسیتها و اشغال قدس توسط اسرائیل است.

آنها همچنین تاکید کردند: مردم با برگزاری این نوع راهپیمایی ها، جنایتهایی را که اسرائیل ضد فلسطینیان مسیحی و مسلمان در این منطقه مقدس مرتکب می شوند و همچنین اقدامات نژادپرستانه در داخل القدس که با هیچ یک از قوانین بین المللی و قوانین سازمان ملل متحد همخوانی ندارد محکوم می کنند.

این شخصیتهای سیاسی و فعال در زمینه حمایت از فلسطین و علمای بارز دینی در انگلیس همچنین یادآور شدند که در خلال برگزاری تظاهرات درباره جنایتهای اسرائیل سخن خواهند گفت.

از سوی دیگر زاهر بیراوی، عضو کمیته بین المللی تظاهرات جهانی حمایت از قدس و سخنگوی رسمی این کمیته در لندن اعلام کرد: در فعالیتهای امسال که به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و در هفته اول ماه ژوئن برگزار خواهد شد سازمانهای مدنی از بیش از 40 کشور جهان مشارکت خواهند داشت. وی افزود: فعالیتها بر این مطلب تاکید می کند که قدس همچنان در یادها و خاطر مسلمانان و همه آزادگان جهان قرار دارد و همچنان در رأس درگیری ها با اشغالگران صهیونیستی خواهد بود و هیچ ثبات و صلحی در جهان بدون پایان دادن به اشغال قدس امکان پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار