فرزاد اژدری:

همچنان منتظر پاسخ "بنیاد سینمایی فارابی" هستم

فرزاد اژدری در خصوص تایید طرح خود از سوی" بنیاد سینمای فارابی" موضوعاتی را مطرح کرد.

 فرزاد اژدری، کارگردان سینما درخصوص تولیدات جدید خود در عرصه کودک و نوجوان به خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: قصد دارم فیلمی را در زمینه کودک بسازم، اما متاسفانه شرایط بحرانی مالی در سینما نیازمند یک حامی خوب است که امیدوارم مهیا شود.

وی افزود: در حال حاضر 2طرح به بنیاد سینما فارابی ارائه دادم، اما به دلیل سفر دوستان به کن هنوز جوابی از سویشان به دستم نرسیده است.

اژدری در خصوص تولیداتش در زمینه کودک و نوجوان اظهار داشت: تولیدات بسیاری در ژانرهای مختلف داشتم اما ژانر کودک برایم لذت بخش‌تر است ، چون کار با کودک از مشکلات و خط قرمزی‌های کمتری برخوردار است و دست فیلمساز برای ساخت بازتر است.

وی ادامه داد: در ارتباط با کودک بهتر می‌توان به بزرگترها دسترسی پیدا کرد و علاوه بر کودکان آنها را هم مشتاق به دیدن اثری در این ژانر کرد به همین خاطر ترجیح می‌دهم در این زمینه فعالیت کنم.

وی درخصوص انتخاب بازیگران فیلمش عنوان کرد: در تولید اثر جدید به سراغ بازیگران مطرح سینما خواهم رفت، چون علاوه بر جذب مخاطب از هزینه کمتری به لحاظ بازیگری برخوردار خواهد بود.

اژدری در مورد نمایش فیلمش در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان گفت: ساخت فیلم در ژانر کودک نیازمند پیش تولید طولانی است و این بستگی به زمان اعلام نتیجه نهایی از سوی بنیاد سینمایی فارابی است، البته دوست دارم اثرم در جشنواره کودک و نوجوان و جشنواره فیلم فجر اکران شود اما به طور حتم کیفیت فیلم از همه چیز برایم با ارزشتر است.

وی خاطرنشان کرد: ژانر کودک در کشورمان بسیار مهجور است اما امیدوارم با حمایت مسئولان بتوانیم آثاری فاخر را در این حوزه به تصویر بکشیم.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار