مروری بر مهمترين اخبار "اقتصادي" پنج شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز پنج شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:افزایش 2.4 درصدی مصرف آب تهرانی‌ها/ مجوز "قطع آب" مشترکین پرمصرف در دست بررسی است، محدودیت تردد در آزادراه "قزوين ـ زنجان" از ساعت 7 الی 20 و.... است.

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

افزایش 2.4 درصدی مصرف آب تهرانی‌ها/ مجوز "قطع آب" مشترکین پرمصرف در دست بررسی است


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/15/2314061_865.jpg

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به افزایش مصرف آب تهرانی‌ها گفت: به دنبال مجوزهای لازم برای قطع آب مشترکین پرمصرف هستیم.


افزایش کیفیت و حذف اختلال‌گری "بازار مسکن" در پی تشدید نظارت‌ها

با نظارت مستمر و بکارگیری اعضای نظام کاردانی در ساخت‌وساز، کیفیت‌ها افزایش می‌یابد و احتکارکنندگان و اختلال‌گران بازار مسکن حذف می‌شوند.


محدودیت تردد در آزادراه "قزوين ـ زنجان" از ساعت 7 الی 20

آزاد راه قزوين ـ زنجان، مقطع واقع در استان زنجان، حد فاصل كيلومتر 1 تا 30 تا 15 مرداد از ساعت 7 الی 20 همه روزه بدليل اجرای عمليات روكش آسفالت تردد همزمان با اجرای عمليات و با رعايت جوانب احتياط و موارد ايمنی انجام می‌شود.


فراخوانی خودروهای معیوب، کابوس پرهزینه "جنرال موتورز"

شرکت خودروسازی جنرال موتورز در هفته‌های اخير دچار مشکلاتی شده است که نقص فنی این خودروها ده‌ها نفر را به کام مرگ فرستاد.


اجرای فاز نخست نصب "کنتورهای هوشمند" آغاز می‌شود

مدیرعامل سازمان بهره‌وری انرژی زیرساخت گفت: فاز نخست نصب کنتورهای هوشمند در مناطقی از کشور به ‌صورت آزمایشی امسال کلید خواهد خورد.


ضرورت ایجاد سازمان مرجع برای آنالیز کیفیت "بنزین" وارداتی/بارگیری عرشه "فاز 12 میدان گازی پارس جنوبی" در یارد خرمشهر انجام شد

 بارگیری عرشه B فاز 12 طرح توسعه ميدان گازي پارس جنوبي،ضرورت ایجاد سازمان مرجع برای آنالیز کیفیت بنزین وارداتی، پیشرفت 40 درصدی در اجرای حفاری فاز 14 ميدان مشترک پارس جنوبی از جمله مهم‌ترین اخبار در حوزه صنعت نفت در هفته گذشته بود.


بهای "نفت" در آسیا کاهش یافت

 همزمان با پررنگ‌تر شدن اميدها به کاهش تنش در اوکراين، معامله‌گران از کاهش بهای نفت در معاملات بازارهای آسيایی خبر دادند.


پیشرفت 40 درصدی در اجرای حفاری فاز 14 ميدان مشترک پارس جنوبی

 معاون مديرعامل شرکت ملی حفاری ايران با بيان اينکه عمليات حفاری 22 حلقه چاه گازی فاز 17 و 18 پارس جنوبی، فروردين امسال به اتمام رسيد، گفت: به زودی دکل مستقر در فاز 17 ترخيص و برای انجام عمليات حفاری به فاز 14 پارس جنوبی می‌رود.


تعمیر 289 واگن قطار در طول یکسال

 طاهرزاده گفت: در حال حاضر برنامه تعمیرات و بازسازی کامل 289 واگن قطار را در دست اجرا داریم.


"مصالح استاندارد" و "نظارت در اجراي ساخت‌و ساز" دو مؤلفه ارتقاء "كيفيت در ساختمان"

عدم نظارت صحيح و نبود مصالح استاندارد مي‌تواند مهم‌ترين عناصر در كاهش كيفيت ساخت‌و ساز باشد.


"تعاون" تنها راه ساماندهی سرمایه های مردمی است

 یک کارشناس اقتصادی گفت : با تآکید بر اینکه تجمیع سرمایه هر چند اندک باعث ایجاد درآمد می شود بخش تعاون می تواند نمونه بارز این تجمیع سرمایه باشد .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار