فرانس24: پوتين در ساعات آينده ديدارهای مهمی دارد

خبرنگار شبکه تلویزیونی فرنس بیست و چهار گفت "ولادیمیر پوتین " رئیس جمهور روسیه، در ساعات آینده دیدارهای مهمی را با چند تن از رهبران غربی انجام می دهد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی فرنس بیست و چهار ، خبرنگار شبکه تلویزیونی فرنس بیست و چهار در مسکو گفت پوتین در ساعات آینده دیدارهای مهمی را با چند تن از رهبران غربی انجام می دهد.

"ژان دیدیه روان "درباره اظهارات اخیر "ولادیمیر پوتین"مبنی بر رد هرگونه مداخله روسیه در مناقشه اوکراین گفت همواره گفته می شود روسیه با اعزام نیرو و انتقال سلاح برای طرفداران خود در اوکراین به مناقشه این کشور دامن زده است. در مقابل روسیه می گوید اگر واقعا اسناد قابل اتکایی در زمینه دخالت مستقیم این کشور در مناقشه اوکراین وجود دارد، باید این اسناد ارائه شود. از ابتدای بحران اوکراین چنین اسنادی ارائه نشده است. وقتی سندی معتبری ارائه نمی شود، روسیه نیز موضع خود را تغییر نمی دهد. روسیه حتی عملکرد آمریکا را در جنگ دوم عراق به سخره گرفته است. در حالی که آمریکایی ها با این ادعا که سلاح های کشتار جمعی در عراق وجود داشت، به این کشور حمله و "صدام حسین "را نیز اعدام کردند، اما هیچگاه سلاح کشتار جمعی در این کشور پیدا نشد.

وی افزود ولادیمیر پوتین امشب با "فرانسوا اولاند"دیدار می کند. فردا نیز قرار است او در حاشیه مراسم ششم ژوئن (آغاز رفع اشغال فرانسه در جنگ جهانی دوم)، با "جیمز کامرون"، نخست وزیر انگلیس دیدار کند. نشریات روسیه از اظهارات اخیر الیزابت دوم، ملکه انگلیس استقبال کرده اند. او گفته است انگلیس از هیچ تلاشی برای عادی سازی روابط میان روسیه و اوکراین فروگذار نمی کند. یکی دیگر از برنامه های مهم ولادیمیر پوتین دیدار فردای او با "آنگلا مرکل"، صدراعظم آلمان است. مرکل گفته است اگر مسکو رفتارش را در قبال اوکراین تغییر ندهد، با تشدید تحریم ها علیه روسیه موافق است.

این دیدارها برای ولادیمیر پوتین بسیار حائز اهمیت است. ولادیمیر پوتین شب گذشته در مصاحبه ای اعلام کرد تلفنی با اوباما ارتباط دارد و با او صحبت می کند. بنابراین اگر باراک اوباما بخواهد، پوتین ملاقات با او را رد نمی کند.


انتهای پیام/
برچسب ها: فرانس 24 ، پوتین ، دیدار ، مهم ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار