عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

قبل از ساخت اقتصادی "اصل 44" مدیران آن آموزش ببینند

صرامی فروشان گفت: اگر قبل از اصلاح پیش ساخت اقتصادی دست به تربیت مدیران اصل 44 بزنیم، می‌توانیم اقتصاد کشور را تا حد زیادی بهبود بخشیم.

محسن صرامی فروشان، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما در کشور سرمایه گذار و سرمایه دار بسیار داریم ولی هیچ یک مجری خوبی در انجام کار‌های مربوط به خود نیستند.

وی گفت: اگر تربیت مدیران اصل 44 نهادینه شود اقتصاد می‌تواند رو به بهود رود و مشکلات این بخش تا حدودی کاهش پیدا کند.
 
صرامی فروشان در ادامه افزود: بخش خصوصی راه‌گشا و تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور خواهد بود و مشکل به هیچ وجه به دست بخش دولتی حل نخواهد شد.
 
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: ما باید در بخش خصوصی اطمینان و اعتماد سازی کنیم، بخش خصوصی با امید به  آینده و اعتماد به برنامه‌ها می‌تواند تا حد بسیاری مشکلات اقتصادی را حل نماید.
 
وی تاکید کرد: زمانی که سرمایه گذار به سرمایه کلان خود را وارد بازار اقتصاد می‌کند باید منتظر خیزش سرمایه خود باشد و اگر بخواهیم در این راه از تصمیمات  فی البداهه استفاده کنیم راه به جایی نخواهیم برد.
 
 صرامی‌فروشان خاطرنشان کرد: در اقتصاد کنونی تمام تیر‌ها به دست تولید کنندگان و بخش خصوصی زده می‌شود و به همین خاطر هیچ بخش خصوصی از وارد شدن به بازار اقتصادی استقبال نمی‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمیسیون ، اقتصادی ، مجلس ، اصل 44
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار