گرانقیمت‌ترین بازیکنان جام جهانی 2014 برزیل

نگاهی به قیمت تقریبی بازیکنان جام جهانی نشان می‌دهد همیشه گران قیمت‌ترین تیم‌ها بهترین نیستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، قیمت تقریبی بازیکنان حاضر در جام جهانی از سوی سایت انگلیسی ترانسفر مارکت مشخص شد.
 
با نگاهی به تاریخچه تیم ملی استرالیا می‌بینیم که در بین بازیکنان دعوت شده تنها هشت نفر از آنها یعنی تیم کیهل، جاش کندی، مایکل جدیناک، مارک میلیگان، مارک برسیانو، لوک ویلشیر، اوگن گالکوویچ و داریو ویدوییچ در جام جهانی پیشین حضور داشتند.
 
ماتیو رایان سنگربان 22 ساله تیم بوروژ بلژیک بالاترین قیمت را به خود اختصاص داده است ارزش وی در حدود 5.2 میلیون یورو بر آورد شده است.
 
اوگلن گایلویچ دروازه‌بان اول تیم ملی استرالیا که 32 سال دارد حدود  800 هزار یورو و میچ لانگراک دروازه‌بان دوم تیم دورتموند آلمان با رقم 875 هزار یورو بیشترین قیمت را به خود اختصاص دادند.
 
گرانقمیت‌ترین مدافع تیم ملی استرالیا لوک ولیکشر بازیکن تیم دنیامو مسکو روسیه است که ارزشی برابر با 5.2 میلیون یورو دارد بازیکنان خط دفاع این کشور نیز قیمتی کمتر از 600 هزار یورو دارند.
 
بلی رایت بازیکن تیم دسته دو پریتسون انگلیس 170 هزار یورو قیمت دارد.
 
گرانقیمت‌ترین هافبک نیز به جیمز هولاند اختصاص دارد وی بازیکن تیم آستریا وین اتریش است وی با 25 سال سن هزار و یک میلیون و 500 هزار یورو ارزش دارد.
 
قیمت تیم کیهل بازیکن 34 ساله تیم ملی استرالیا نیز یک میلیون یورو است آدم ساروتا قیمت بازیکن 25 ساله تیم اوترخت نیز 800هزار یورو برآورد شده است.
 
مارک بریشسانو نیز 600 هزار یورو پول دریافت می‌کند.
 
گرانقیمت‌ترین مهاجم تیم ملی استرالیا جاشوا کندی است که 2.1 میلیون یورو ارزش دارد ماتیو لکی فرانکفورتی نیز ارزش معادل یک میلیون یورو دارد.
 
*رونمایی از 7 برگر به احترام 7 تیم بزرگ جام جهانی برزیل


 
مجموعه رستوران‌های زنجیره‌ای مک دونالد در برزیل قرار است در طول رقابت‌های جام جهانی فوتبال با 7 برگر جدید از مشتریان فوتبالی‌اش پذیرایی کند.
 
 همزمان با آغاز بزرگترین تورنمنت فوتبالی دنیا در برزیل طرفداران تیم‌های جام جهانی را به این کشور کشانده است.
 
شرکت مک دونالد به عنوان اسپانسر اصلی فیفا و تامین کننده غذای توریست‌ها بیش از 1800 رستوران در سراسر برزیل برپا کرده است قرار است در طول رقابت‌های جام جهانی از هفت برگزر جدید در طول هفته رونمایی می‌کند.
 
گفته می شود، این هفت برگر به احترام هفت تیم بزرگ حاضر در جام جهانی با نام‌های آرژانتین، برزیل، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه و آمریکا به مشتریان ارائه می‌شود هر یک از این برگرها با ذائقه مردم این کشورها تهیه و در آنها از نوعی گوشت، چیکن و ادویه‌جات استفاده شده است.
 
مدیرعامل مک دونالد در این رابطه افزود: ماقبل از فکر کردن به سود مالی دنبال آن بودیم تا حاضران در برزیل را به ذائقه غذایی کشورهای مختلف آشنا کنیم از همین رو دیدیم فرانسوی‌ها و اسپانیایی‌ها از نوع خاصی از مرغ سوخاری استفاده می‌کنند یا آلمانی‌ها ترجیح می‌دهند از گوشت لا دنده‌ای در برگرشان استفاده کنند.
 
*بوسنی حریفی سرسخت برای ایران به حساب می‌آید  
 
بازی جمعه شب ساحل عاج و بوسنی نشان داد در خوش بینانه‌ترین حالت اگر ایران بتواند مقابل این تیم قدرتمند مساوی بگیرد، فوق‌العاده عمل کرده است.
 
 تیم فوتبال ساحل عاج به عنوان قدرت اول قاره آفریقا در جام جهانی فوتبال 2014 شناخته می‌شود نباید فراموش کنیم که این تیم ترکیبی از لژیونرهای مختلف دارد که در سطح اول اروپا توپ می‌زنند.
 
کولوتوره (لیورپول) یحیی توره (منچستر)، چیک تیوته (نیوکاسل)،‌ دیدیه دروگبا‌ (گالاتاسرای ترکیه)، کیسنا ترائوره، گروینهو (رم) سالمون کالو (لیل) را نیز نباید نادیده گرفت.
 
بازی بوسنی و ساحل عاج یک بازی کاملا یک طرفه بود.
 
تیم تدافعی قدرت اول قاره آسیا و تیم هجومی بوسنی حریف ایران در جام جهانی است. باید واقعیت‌ها را درمورد تیم بوسنی در نظر گرفت و به درستی روبه‌روی این تیم در جام جهانی 2014 ایستاد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: جام جهانی ، گرن ، فوتبالب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار