ضرورت بهره‌گیری از رینگ قمر بنی‌هاشم برای تامین آب شرب شهریار، ملارد و قدس

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بهره‌گیری از رینگ قمربنی‌هاشم "تصفیه خانه ششم تهران" به منظور تامین آب شرب شهرستان‌های ملارد، قدس و شهریار ضروری به نظر می‌رسد.

حسین گروسی، عضو کمیسیون صنایع و معادن در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به کثرت جمعیتی و وسعت منطقه‌ای حوزه انتخابیه ملارد، قدس و شهریار اظهار داشت: یکی از مواردی که در سال جاری با جدیت آن را دنبال خواهیم نمود بهره‌گیری از تصفیه خانه ششم تهران به منظور تامین آب شرب شهرستان‌های مذکور است.
 
وی در ادامه افزود: تصفیه خانه مورد اشاره که به رینگ قمر بنی‌هاشم معروف است از دور تهران و شمال منطقه وردآورد عبور می‌کند که ضرورت بهره‌گیری از آن در حوزه انتخابیه ملارد، قدس و شهریار احساس می‌شود.
 
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح جدیدترین پروژه‌های تعریف شده در سال جاری تصریح کرد: به دنبال عملیاتی نمودن پروژه درمانی بیمارستان قدس نیز خواهیم بود و امید آن داریم با توجه به اینکه زمین مورد نیاز به منظور احداث طرح مذکور در نظر گرفته شده، اجرای عملیات احداث آن، در اولویت دولت قرار گیرد.
 
وی در ادامه با اشاره به متروی شهریار به عنوان دیگر پروژه حائز اهمیت شهرستان‌های غرب استان تهران، تصریح کرد: طرح مذکور از مصوبه دولت برخوردار است و از نمونه پروژه‌هایی است که به لحاظ وجود شهر جدید اندیشه، ضرورت عملیاتی شدن آن، بیش از پیش احساس می‌شود.
 
گفتنی است، خط سیر متروی مذکور مشمول مناطق فردیسی، اندیشه،‌ شهریار و قدس به تهران می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار