مدیرعامل شرکت راه‌آهن رجاء‌:

قیمت بلیت‌های قطار در آینده نزدیک افزایش می‌یابد/ افزایش کیفیت خدمات رجاء

موسوی‌نژاد گفت: به دلیل افزایش هزینه‌های جاری مجبور هستیم افزایش قیمت جزئی را در دستور کار قرار دهیم.

موسوی‌نژاد، مدیرعامل شرکت رجاء در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه ما از سال گذشته افزایش کیفیت و سطح خدمات را در دستور کار قرار داده‌ایم گفت: طی نظرسنجی که از مسافران نوروزی صورت گرفت افزایش سطح خدمات میزان رضایت مسافران را بالا برده بود.
 
موسوی‌نژاد با بیان اینکه بازسازی کامل واگن‌های فرسوده قطارها از جمله اقدامات افزایش کیفیت به شمار می‌رود گفت: تاکنون یک چهارم از واگن‌ها برای بازسازی واگذار شده که تا پایان امسال بخش عمده‌ای از آنها تحویل داده می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت رجاء در ادامه تصریح کرد: خرید یک هزار واگن جدید را در سه سال آینده در دستور کار قرار داده‌ایم و اولین قرارداد خرید را که شامل 100 دستگاه واگن است با شرکت واگن‌سازی پارس منعقد کرده‌ایم.
 
موسوی‌نژاد در ادامه اظهار کرد: به دلیل افزایش هزینه‌های جاری مجبور هستیم افزایش قیمت جزئی را در دستور کار قرار دهیم.
 
مدیرعامل شرکت رجاء در ادامه افزود: به دلیل افزایش دستمزد کارگران هزینه‌های نگهداری و افزایش قیمت قطعات مجبور به بالابردن قیمت‌ها هستیم ولی سعی خواهیم کرد این افزایش قیمت بیشتر از هزینه‌های مستقیمی که به ما وارد کرده  است نباشد.
 
وی در ادامه افزود: نو کردن تمامی منسوجات واگن‌ها و افزایش نظافت و قراردادن امکانات رفاهی برای مسافران از جمله برنامه‌های امسال شرکت رجاء به شمار می‌رود.
 
موسوی‌نژاد با بیان اینکه برای تأمین غذا و نوشیدنی‌های داخل قطارها تمهیدات قابل توجهی را در نظر گرفته‌ایم گفت: پذیرایی داخل قطارها با کیفیت بهتری به مسافران ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۰ تير ۱۳۹۳
کدام افزایش کیفیت!؟
با قطارهای عصر ناصرالدین شاه به اندازه بهترین قطارهای جهان پول می دهیم
سالی چند بار باید گران شود!؟
میشه اون خدمات وکیفیتی که نوشتین را مشروح درج کنید
آخرین اخبار