روغن زیتون بخورید، غصه نخورید!

محققان ثابت کرده اند که روغن زیتون صد درصد طبیعی دارای خواص ضد التهابی مشابه ایپوبروفن است و آرام بخش روح و روان نیز می باشد.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ برای تسکین درد های مزمن به طور مرتب روزانه روغن زیتون مصرف کنید و اگر فردی هستید که هنگام غصه خوردن اشتهای تان تحریک می شود و افزایش می یابد نباید از فواید روغن زیتون در غذاهای خود غافل شوید.
 
بررسی ها نشان می دهند، اگر مشکل هضم غذا و یبوست دارید به سراغ زیتون بروید.روغن زیتون همچنین از تشکیل سنگ کلیه جلوگیری می کند و برخلاف روغن پارافین این روغن جذب ویتامین هایی مانند A,E,D,K را افزایش می دهد و از ناراحتی و غصه در شما جلوگیری می کند.

گفتنی است، روغن زیتون پیری سلول ها را به تاخیر می اندازد و بخاطر اینکه این روغن سرشار از پولیفنول ها است.علاوه بر این روغن زیتون حاوی امگا3 است و فعالیت سلول ها را بالا می برد.
روغن زیتون را باید همراه با روغن ها و میوه و سبزیجات همراه سالاد مصرف کرد تا خواص آن چندین برابر شود و چربی های اشباع شده را به حداقل رساند.

نتایج مطالعات نشان می دهند، افراد برای کنترل اعصاب و آرامش خود هنگام شرایط سخت کاری یا مشاجره و بگو مگو های لفظی با تغییر رژیم غذایی خود و مصرف بیشتر روغن زیتون می توانند ارامش از دست رفته شان را بازگردانند و به سلامت مغز و عروق خونی خود کمک کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: زیتون ، روغن ، سالم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار